سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بیانیه مشترک تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد واحد ادبیل عنوان شد

الهام‌علی‌اف با خوش رقصی برای غرب خود را به ورطه هلاک می‌اندازد

دولت جمهوری آذربایجان با خوش رقصی‌های خود برای غرب و رژیم صهیونیستی دل هزاران مسلمان را آزرد و بداند که با چنین افکار پلیدی خود را به ورطه هلاکت راهی می کند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بیانیه مشترک تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در محکومیت مسابقه انتخاب متمدن ترین دختر نیمه عریان جهان در کشور جمهوری آذربایجان به شرح زیر است:
 
با سلام و صلوات بر پيامبر ختمي مرتبت محمد مصطفي (ص) و معمار كبير انقلاب اسلامي ايران حضرت امام خمینی(ره) و با درود و سلام به پيشگاه سلاله پاك نبوي، منادي عدالت علوي، حضرت آيت الله العظمي خامنه اي (مدظله العالي) و تجديد بيعت با شهيدان والامقام ميهن اسلامي.

باز هم عاملان استکبار نهایت و غایت بی حرمتی و بی شرمیشان را در زیر نقاب تمدن با رفتارهای زننده عزت انسانی و شخصیت و وقار زن را خدشه دار کردند.

اینک خون در رگ های جوانان اسلام می جوشد و به سمت و سو دهندگان اعمال شیطانی که با به پا کردن بزمی نامشروع آن هم در ماه ضیافت الهی که تنها هدفشان نشانه گرفتن اسلام می با شد هشداری مستحکم و مشتی آهنین نثار می کنند.

کفار، اینبار به بهانه مسابقه ای تحت عنوان انتخاب متمدن ترین دختر نیمه عریان جهان بساط بی آبرویی خود را در کشور جمهوری آذربایجان که با جمعیت نزدیک به هشت و نیم میلیون نفر که 85درصد آن شیعه و 93 درصد آن مسلمان می باشد در مجاورت مهد تمدن(ایران اسلامی) پهن کردند.

اینک ما اعضای تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل ضمن محکوم نمودن و اعلام انزجار از برگزار کنندگان این مسابقه که با خوش رقصی های خود برای غرب و رژیم صهیونیستی دل هزاران هزار مسلمان را آزردند اعلام می داریم که عاملان و دست نشاندگان آمریکا و صهیونیسم با چنین افکار پلیدی خود را به ورطه هلاکت راهی می کنند.

مجمع اسلامی دانشجویان پیرو امام و رهبری
انجمن‌اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل
دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل
 انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.