سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج /

طرح ضیافت اندیشه، در دانشگاه‌ علوم پزشکی یاسوج برگزار می‌شود

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ياسوج، از اجرایی شدن طرح ضیافت اندیشه به مناسبت ماه مبارك رمضان در اين دانشگاه، خبر داد.

صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ، گفت: طرح ضیافت اندیشه روز جمعه سیزدهم مرداد جاری، با حضور 265 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشكي ياسوج، آغاز خواهد شد.
وی با بیان این‌که دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به صورت مستقل اقدام به برگزاری طرح ضیافت نموده است، افزود: هدف از برگزاري اين طرح، تقويت باورهاي ديني، اعتقادي و ترويج فرهنگ قرآني بوده و معاونت‌های فرهنگی و دانشجویی، پشتیبانی و آموزشی، در برگزاري اين طرح مشاركت داشته‌اند.
وي ادامه داد: در راستای تحقق اهداف برگزاری طرح ضيافت انديشه، کرسی‌های آزاداندیشی، جلسات پرسش و پاسخ با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و برنامه‌های معرفتی و فرهنگی مانند محفل و مسابقات قرآنی، نقد و بررسی فیلم، جلسات ادبي، هنري و مشاوره، پیش بینی شده است.
 ، افتتاحيه طرح ضيافت انديشه، پيش از نماز مغرب و عشاء همراه با افطار در سالن دكتر كنعاني دانشگاه، برگزار شده و كلاس‌هاي آموزشي و فرهنگي از تاريخ 14 مرداد ماه، هم‌زمان با تولد امام حسن مجتبي(ع) با حضور دانشجويان شركت كننده، آغاز مي‌شود./س

برچسب ها: یاسوج ، ضیافت ، رمضان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.