سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرگان/ در راستای جذب 230 هزار گردشگر خارجی؛

کمیته جذب گردشگران خارجی در استان گلستان تشکیل شد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: کمیته جذب 230 هزار گردشگر خارجی به استان گلستان در این استان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گرگان قربان عباسی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان با اشاره به تعهد استان برای جذب بیش از 230 هزار گردشگر خارجی در سال جاری، گفت: به منظور تحقق این مهم و براساس توانمندی ها و امکانات این استان، برنامه ریزی های لازم درحال انجام است و کمیته ویژه ای با برنامه ریزی دقیق تمام موارد را پیگیری می کند.

وی برگزاری کارگاه آموزشی و توجیهی استاندارد سازی تاسیسات گردشگری استان گلستان را یکی از اقدامات انجام شده بیان کرد و افزود: از مهمترین عوامل جذب گردشگر برای ماندگاری مسافران، فعالیت تاسیسات گردشگری براساس استانداردهای تعریف شده بین المللی است که درپی آن تاسیسات گردشگری استان موظف شده اند استانداردهای خود را ارتقاء داده و شرایط را برای حضور گردشگران خارجی مهیا کنند.

عباسی در ادامه برگزاری تورهای رایگان برای آشناسازی راهنمایان تورهای کشور را از دیگر راهکارهای در دست اقدام برشمرد و تصریح کرد: وقتی تورهای گردشگری خارجی به کشور وارد می شوند راهنمایان تور با توجه به آشنایی که از استان دارند، تورها را به استان آورده و با معرفی جاذبه های کم نظیر گردشگری استان، جذابیت های استان را بیش از پیش معرفی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی لازم با دفاتر خدمات مسافرتی استان های مطرح کشور از جمله فارس، اصفهان،خراسان رضوی و غیره انجام شده تا از این پس بخشی ازمدت تورهای خود را به بازدید از جاذبه های گردشگری استان گلستان اختصاص دهند.

عباسی با بیان اینکه هماهنگی های لازم با تاسیسات گردشگری استان گلستان برای جذب این تعداد گردشگر خارجی به عمل آمده است، اظهارامیدواری کرد: با تحقق این تعداد جذب گردشگر خارجی به استان گلستان، شاهد رونق اقتصاد و درآمدزایی دراین منطقه باشیم./س


برچسب ها: گردشگر ، گلستان ، میراث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.