سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شماری از تروریست ها در دمشق و ریف حمص به هلاکت رسیدند

شماری از اعضای گروههای تروریستی مسلح در جنوب دمشق و ریف حمص در درگیری با نیروهای ارتش سوریه کشته و زخمی و تعداد دیگری از آنها نیز تسلیم نیروهای ارتش شدند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه، یگانی از نیروهای ارتش سوریه به تعقیب هسته‌های تروریستی مزدور که ساختمانهای دولتی و خصوصی را تخریب می‌کردند ادامه دادند.

نیروهای دولتی به مخفیگاههای تروریستهای مزدور در منطقه یلدا در جنوب دمشق یورش بردند و تعدادی از آنها را کشتند و شمار دیگری را نیز بازداشت و سلاحهایشان را مصادره کردند .

نیروهای دولتی همچنین دارو و تجهیزات پزشکی مسروقه را پیدا کردند که گروههای تروریستی مسلح از این تجهیزات پزشکی برای درمان عناصر خود استفاده می کردند .

شمار دیگری از افراد مسلح در درگیری با نیروهای ارتش سوریه در ریف حمص کشته و زخمی شدند. نیروهای دولتی سوری حملات گروههای تروریستی مسلح را به مقرهای نیروهای انتظامی در منطقه القصیر در ریف حمص دفع کردند و توانستند شماری از تروریستها را بکشند و زخمی کنند .

یک منبع در استان حمص گفت در این درگیری پنج تروریست کشته و پانزده تروریست دیگر زخمی شدند.

این منبع افزود نیروهای سوری به یک مخفیگاه تروریستها در غرب منطقه العاصی از توابع شهر القصیر یورش بردند که شماری از افراد مسلح تروریست در این درگیری کشته و زخمی شدند.

شهروندان منطقه یلدا و ببیلا در جنوب دمشق اقدامات گروههای تروریستی مسلح را که مردم را می ترساندند و غارت و چپاول می کردند تشریح کردند.

یکی از شهروندان گفت: افراد مسلح خیابانها را احاطه کرده بودند.

یک شهروند دیگر گفت:افراد مسلح در اینجا بودند و ترس و هراس ایجاد کرده بودند و نیروهای ارتش آمدند و منطقه را از وجود افراد مسلح پاکسازی کردند.

شماری از اهالی منطقه یلدا و ببیلا روز ارتش را به نیروهای ارتش تبریک گفتند و برای نیروهای ارتش آروزی موفقیت و همچنین از تلاشهای ارتش برای برقراری امنیت قدردانی کردند.
برچسب ها: تروریست ، حمص ، دمشق ، ارتش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.