سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سید حسن نصرلله ؛

مقاومت اسلامی دلیل پیروزی حزب الله است

سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم افطاری سالیانه هیات حمایت از مقاومت اسلامی آغاز شد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم ؛ مراسم افطاری این هیات از ساعتی پیش با برنامه های متنوع آغاز شده است.
گفتنی است ، این سخنرانی از طریق ویدئو کنفرانس و از محل سالن اوپرا واقع در هتل "گولدن بلازا" در منطقه طریق المطار انجام می‌شود.

دبیرکل حزب الله در ابتدای سخنانش ماه مبارک رمضان را به مسلمانان جهان تبریک گفت. وی همچنین تشکیل ارتش لبنان را به فرماندهان ، ارتشیان و سربازان لبنان تبریک و تهنیت گفت.

وی گفت: اسرائیل سال 2000 متحمل شکست شد و بدون هیچ دستاوردی از لبنان خارج شد.
سید حسن نصرالله افزود: پیروزی و دستاورد مقاومت پس از لطف خداوند، به لطف مقاومت اسلامی بوده است . نه جامعه بین‌الملل، نه اتحادیه عرب و نه سازمان کنفرانس اسلامی در  این پیروزی دخیل بودند.
 
دبیر کل حزب‌الله لبنان گفت: پس از پیروزی، مقاومت به دنبال دستیابی به حکومت و قدرت در لبنان نبود و در حالی که در تمام جهان پس از آنکه گروهی به پیروزی می‌رسد، قدرت را در دست می‌گیرد اما مقاومت به دنبال قدرت و حکومت در لبنان نبود و حتی به دنبال سهم خواهی از حکومت نیز نبود.
 
سید حسن نصرالله در ادامه سخنان خود گفت: پس از پیروزی سال 2000، آمریکا و اسرائیل یک خواسته را پیگیری می‌کردند که آن موضوع خلع سلاح مقاومت بود . آنها به دنبال خلع سلاح حزب‌الله بودند که در واقع به دنبال خلع سلاح مقاومت بودند که اسرائیل را می‌آزرد.
 
دبیر کل حزب‌الله لبنان ادامه داد: برخی گروه‌های لبنانی نیز در داخل پیگیری این موضوع را در دست گرفته بودند هر چند که می‌دانستند که این موضوع، خواست آمریکا و اسرائیل است

برچسب ها: لبنان ، سخنرانی ، دبیرکل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.