سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شايق در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

اصلاح‌طلبان سعي دارند با فرافكني تشكيلات از هم پاشيده خود را احيا كنند

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: اختلافات در جريان اصلاح طلبي به گونه‌اي بوده كه ازمحفل های خانگی آنها صدايي به گوش مي‌رسد.

عشرت شایق عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در گفت‌‌وگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات اخير حجاريان پيرامون عدم وحدت ميان اصولگرايان گفت: وي بيشتر به دنبال فرافكني بوده و سعي داشته عدم وحدت اصلاح طلبان را با فرار رو به جلو سرپوش بگذارد.

نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی تصريح كرد:‌حجاريان سعي داشته القاگر اين مسئله باشد كه اصلاح‌طلبان در ميان خود هيچگونه اختلافي نداشته و با يكديگر متحد هستند و جريان و تشكيلات از هم پاشيده خود را با اين فرافكني‌ها احياء شده جلوه دهد.

شايق با اشاره به اينكه حجاريان با چه معياري از شكست اصولگرايان در انتخابات آتي سخن به ميان مي‌آورد افزود: اكنون حجاريان با شنيدن چند اظهارنظر از سوي اصولگرايان دچار توهم شده و سعي دارد بابزرگ نمایی برخی تفاوت دیدگاههای مرسوم سیاسی بین بعضی از افراد القا کند كه اختلافات در ميان جريان اصولگرايي به قدري بوده كه در انتخابات آتي رياست جمهوري منجر به شكست اين جريان خواهد شد.

این فعال سیاسی با اشاره به اينكه اصولگرايان بايد مراقب اين گونه سخنان از سوي اصلاح‌طلبان باشند، يادآور شد: حجاريان با اظهارات خود قصد ایجاد يك حس اميدواري در ميان دوستان خود بوده و در تلاش است استخوان‌بندي اصلاح‌طلبان را به نوعي محكم‌تر جلوه دهد كه اصولگرايان بايد مراقب اينگونه رفتارها باشند تا سران فتنه با اين مواضع وارد صحنه انتخاباتي نشوند.

عضوشورای مرکزی جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در پايان با بيان اينكه هرگونه سوژه‌سازي براي رسانه‌هاي بيگانه امري ناپسند است خاطرنشان كرد:‌هر شخصي نبايد با حركت سياسي خود براي بيگانگان كه درصد ضربه زدن به اين آب و خاك هستند سوژه‌سازي كند و اين امر قطعا ازنظر افکارعمومی محكوم است.
انتهاي خبر/
برچسب ها: شایق ، حجاریان ، فرافکنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.