سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشگاه صنعتي شريف برگزار مي كند؛

پنجمين همايش تخصصي آشنايي با رشته هاي فني و مهندسي و علوم پايه

پنجمين همايش تخصصي آشنايي با رشته هاي فني و مهندسي و علوم پايه 17 تا 22 مرداد 91 به مدت 4 روز در دانشگاه صنعتي شريف برگزار مي شود.

سينا جعفرزاده، مدير اجرايي پايگاه ارتباط با دانش آموزان دانشگاه صنعتي شريف در گفتگو با خبرنگار صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران گفت: همايش تخصصي آشنايي با رشته هاي فني و مهندسي با هدف آشنايي داوطلبان كنكور سراسري با رشته ها، ارتقاء سطح علمي ورودي هاي رشته ها از طريق علاقه مندي در رشته ها، آشنايي با فضاي علمي با نشاط و در عين حال رقابتي دانشگاه و همچنين آشنايي با امكانات تحصيلي دانشگاه برگزار مي شود.

وي افزود: روال اصلي برنامه اين است كه 2 تا 3 روز بعد از اعلام نتايج آزمون سراسري اين همايش شروع و طي 4 روز براي كل رشته هاي فني و مهندسي دانشگاه صنعتي شريف تشكيل مي شود و بنابراين اعلام سازمان سنجش مبني بر اعلام نتايج كنكور سراسري در حوالي 15 سال جاري تاريخ برگزاري اين همايش در 17 تا 22 مردادماه تعيين شده است.

وي همايش امسال را در مقايسه با سال هاي گذشته متفاوت دانست و تصريح كرد: تفاوت عمده اين برنامه ارايه رشته ها توسط اساتيد رشته هاست و دانشجويان برتر رشته هاي مختلف نيز در برگزاري اين همايش و پاسخ به سوالات دانش آموزان شركت دارند.
1300 نفر در همايش تخصصي رشته هاي فني و مهندسي شركت مي كنند

جعفرزاده در ادامه با اشاره به شركت كنندگان اين همايش گفت: طبق ظرفيت موجود قريب به 1300 نفر از رتبه هاي زير 5 هزار كنكور سراسري در اين همايش تخصصي شركت مي كنند.

وي افزود: رشته ها طبق برنامه زماني روي سايت اساتيد مختلف هر رشته در وقت پيش بيني شده در برنامه حضور پيدا كرده و با سخنراني و نمايش اسلايد رشته ها را معرفي خواهند كرد و در انتها هم برنامه پرسش و پاسخ داوطلبان اجرا مي شود كه اين داوطلبان با طرح پرسش ها جواب هاي موردنظر خود را مي گيرند.

جعفرزاده تصريح كرد: با توجه به برگزاري اين برنامه در ماه مبارك رمضان و فشردگي اين برنامه فرصت بازديد از كارگاه ها و آزمايشگاه هاي دانشگاه وجود ندارد ولي اين امكانات به صورت اسلايد براي داوطلبان نمايش داده خواهد شد./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.