سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

70 دوربین ثبت تخلف در بزرگراه های منطقه 4 نصب شد

شهردار منطقه 4 گفت:‌ به منظور بهبود شاخص های حمل و نقل و ترافیک شهری، در سال گذشته 70 دروبین ثبت تخلف و نظارت تلویزیونی در بزرگراه های سطح منطقه نصب شد.

حسن کریمیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران نصب دوربین های ثبت تخلف و نظارت تلویزیونی را از مهمترین اقدامات شاخص منطقه در سال گذشته نام برد و افزود: به منظور کاهش تخلفات رانندگی و افزایش ایمنی در سطح معابر و بهبود شاخص های حمل و نقل و ترافیک شهری، 70 دوربین در بزرگراه های سطح منطقه نصب شد.

شهردار منطقه 4 ادامه داد: با نصب این دوربین های نظارتی، ضمن جمع آوری اطلاعات از وضعیت ترافیکی معابر، امکان تسهیل در عیب یابی و رفع نواقص علائم و تجهیزات ترافیکی فراهم شده است.

کریمیان، با اشاره به طرح های شاخص حوزه حمل و نقل و ترافیک در سال جاری تصریح کرد: بهره برداری از فاز اول خط5، اتوبوس های تندرو به عنوان اولین مسیر این اتوبوس ها در محدوده منطقه 4، بهسازی پایانه های تاکسیرانی، احداث بزرگترین پل عابر مکانیزه تهران در میدان رسالت و بهسازی مسیرهای تردد جانبازان و معلولان از جمله طرح های شاخص منطقه در سال جاری است.

*بهسازی بیش از 70 دستگاه پل عابر پیاده در منطقه 4

در ادامه عبدالکریم شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 4، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص پل های عابر پیاده بیان کرد: در 4 ماه نخست سال جاری بیش از 70 دستگاه پل عابر پیاده در سطح منطقه بهسازی و برای تردد عابران ایمن سازی شده است.

شفیعی اضافه کرد: نصب و نگهداری 10 هزار عدد علائم ایمنی و راهنمایی و رانندگی، نصب، بازسازی و نگهداری 10 هزار عدد علائم ایمنی و راهنمایی و رانندگی در 60 تقاطع از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه حمل و نقل ترافیک است.

وی خاطر نشان کرد: بیش از 800 بلوک از گذرگاه های عابران پیاده و 180 ایستگاه اتوبوس برای استفاده شهروندان خط کشی و مناسب سازی شده است./ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.