سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به منظور تغییر نام و یا نامگذاری خیابان:

خانواده شهدای منطقه 4 می توانند به نواحی 9 گانه مراجعه کنند

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 4 گفت: در صورتیکه خانواده های معظم شهدا قصد تغییر نام و یا نامگذاری خیابانی در این منطقه را دارند، می توانند به نواحی 9 گانه یا روابط عمومی منطقه مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پیمان ضیاعی با اشاره به اینکه خانواده های شهدای منطقه می توانند برای نامگذاری و یا تغییر نام خیابان به نواحی 9 گانه مراجعه کنند، افزود: این موضوع در کمیته نامگذاری منطقه 4 مطرح ودر صورت موافقت شورای اسلامی شهر تهران، نامگذاری انجام می شود.

مدیر روابط عمومی منطقه 4 ادامه داد: نامگذاری خیابان 41 حد فاصل خیابان فرجام و 42 با حفظ شماره به نام شهیدایرج آبگون درناحیه 4 و بن بست شاهد در محله تهرانپارس غربی حد فاصل خیابان حجربن عدی و میدان جدید الاحداث به نشانی علم و صنعت تقاطع سراج و شهید والاثیان با حفظ شماره به نام شهیدعلی وزیری و بزرگراه شهیدباقری به نام شهیدیزدان سخایی در ناحیه 5 از جمله مصوبات این دوره بود.

ضیاعی تصریح کرد: براساس این مصوبات خیابان گلستان 4 حد فاصل شهیدمنصوری و شهیدکاووسی با حفظ شماره به نام شهیدهوشنگ عبداله سرشکی، کوچه گلستانی حد فاصل خیابان های شهیدآذین و شهید باقی زاده به نام شهید علی سلیمانی و خیابان نماندست حد فاصل خیابان های شهیدکرد و میدان بهشتی در محله شمس آباد در ناحیه 2 به نام شهید مهدی ولی زاده نامگذاری شد.

مدیر روابط عمومی منطقه 4 اظهار داشت: در ادامه این مصوبات در محدوده ناحیه 3 کوچه بوستان سوم در محله پاسداران حد فاصل خیابان پاسداران و کوچه شهیدابراهیمی با حفظ شماره به نام شهیدعباسی چگینی نامگذاری شد.

وی خاطر نشان کرد: نامگذاری کوچه احداث واقع در خاک سفید حد فاصل خیابان 12 بهمن و زمرد به نام شهید محمدعندلیب، بلوار احسان به نشانی خاک سفید حد فاصل بلوار شهیدعباسپور و شهیدآباده به نام شهید مجت؟گرمابدری، بن بست شاهد به نشانی تهرانپارس شرقی خیابان شهیدمعین نژاد به نام شهیدعباس حاج باقر نجار در ناحیه 6 و بلوار بهار به نشانی محله حکیمیه حد فاصل خیابان نشوه؟ و شاهین درناحیه 8 از دیگر مصوبات این دوره بود./ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.