سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

ارتقاء تولید در کشاورزی با انتقال یافته های تحقیقاتی به بهره برداران

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: وارد كردن یافته های تحقیقاتی جدید به عرصه های مختلف كشاورزی از جمله برنامه هایی است كه این سازمان در سال جدید برای ارتقاء تولید در سطوح كشاورزی و حمایت از سرمایه گذاری های این بخش پیاده خواهد كرد.

ایوب ایرانی فام در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریزافزود: زمینه های سرمایه گذاری در بخش كشاورزی نیز در حال احصاء شدن است تا بتوانیم ضمن حمایت از سرمایه ایرانی، ایجاد كار و ارتقای سطح تولید را تضمین كنیم.

وی تصریح کرد: استفاده از تمام ظرفیت های بخش كشاورزی در تحقق شعار ' تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی' ضروری است.

ایرانی فام ادامه داد: ظرفیت های كار در بخش كشاورزی بسیار گسترده است و می توان با استفاده از ظرفیت های نهفته آن در راستای عمل به فرمان رهبر معظم انقلاب قدم های اساسی برداشت.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی یادآور شد: حوزه های زراعی و گلخانه ای از جمله بخش هایی است كه می توان با برنامه ریزی دقیق و استفاده از

ظرفیت های نهفته آنها تولید داخلی را افزایش و موقعیت های شغلی را فراهم نمود.

این مقام مسئول افزود: كشاورزی بخشی است كه می توان با حمایت از آن علاوه بر تامین نیازهای داخلی، افزایش صادرات غیرنفتی محسوس خواهد بود.

ایرانی فام تاکید کرد: كاهش قیمت تمام شده و بالا بردن كیفیت محصولات كشاورزی سیاستی است كه این سازمان با قرار دادن در سرلوحه فعالیت های خود برای رقابت با محصولات خارجی و رونق دادن به تولیدات ملّی در پیش می گیرد./س

برچسب ها: ارتقا ، تولید ، کشاورزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.