سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كيف قاپ حرفه اي در همدان دستگير و روانه زندان شدند

ماموران پليس آگاهي انتظامي استان همدان موفق شدند سه کيف قاپ حرفه اي را شناسايي و دستگير کنند

 به گزارش گروه اجتماعي  باشگاه خبرنگاران ، به دنبال وقوع يك فقره كيف قاپي در سطح شهر همدان و سرقت كيف فردي توسط دونفر موتورسوار، ماموران دايره مبارزه با سرقت پليس آگاهي رسيدگي به اين موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.
اين گزارش مي افزايد، از آنجايي كه سارقان پس از سرقت مذكور مقاديري وجه نقد از حساب عابربانك شاكي برداشت نموده بودند، عكس سارقان از بانك مربوطه اخذ شد اما به دليل كيفيت پايين عكس و فيلم شناسايي ميسر نشد و تحقيقات پليس در اين خصوص ادامه داشت تا اينكه به دنبال خبري از منابع اطلاعاتي يكي از سارقان شناسايي و طي يك عمليات ضربتي دستگير و به اداره پليس منتقل شد.
گفتني است، در بازجويي هاي به عمل آمده از متهم، ابتدا منكر هر گونه سرقت شد و سپس با توجه به دلايل و مدارك و تشويق و ترغيب نامبرده به بيان واقعيت، لب به اعتراف گشود و به 7 فقره كيف قاپي در سطح شهر همدان با همدستي 2 نفر ديگر از دوستانش معترف شد كه طي دو عمليات جداگانه دو نفر سارق ديگر نيز دستگير شدند.
لازم به توضيح است، با راهنمايي متهمان محل هاي سرقت بازسازي و تعدادي از مالباختگان شناسايي شدند و پرونده به دادسرا ارسال و در نهايت متهمان با قرار صادره روانه زندان شدند./ف
برچسب ها: کیف قاپ ، همدان ، دستگیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.