سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

مقاومت اقتصادی لازمه حفظ استقلال سیاسی است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت : تکیه بر مقاومت اقتصادی در برابر فشارهای دشمنان، لازمه حفظ و تحکیم استقلال کشور است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم،حجت الاسلام و المسلمین محمود عبداللهی با اشاره به اینکه اقتصاد یکی از ابعاد مهم نظام اسلامی است، اظهار داشت : امروز مهم ترین ویژگی و امر مطلوبی که ما داریم و در دنیا به عنوان الگو مطرح شده، بحث استقلال و اقتدار سیاسی است که این استقلال سیاسی مرتبط با مساله اقتصاد کشور است.

وی افزود: سیاست مستقل و اقتدار در برابر استکبار جهانی از امتیازات مهم نظام ماست که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نیز همواره در بیانات خویش بر آن تاکید داشته اند.

حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی با تاکید بر این که برای دستیابی به استقلال و اقتدار اقتصادی باید به الزامات اقتصاد مقاومتی توجه و آن ها را پیاده کرد، اظهار داشت: دشمن تلاش می کند در جنگ اقتصادی علیه نظام ما به اهداف شوم خود دست یابد به ویژه بعد از آن که کاملا متوجه شده در عرصه جنگ نظامی و سیاسی نتوانست اهدافش را محقق سازد.

وی اضافه کرد: ما برای حفظ استقلال و تقویت توان کشور نیاز داریم که به مقاومت اقتصادی در برابر دشمن روی بیاوریم.

عضو جامعه مدرسین تصریح کرد: در وهله کنونی آن چه مهم است این که باید در این وضعیت بر منابع مادی و معنوی و ظرفیت ها و استعدادهای داخلی تکیه کنیم./س

برچسب ها: قم ، جامعه ، مدرسین ، اقتصاد ، استقلال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.