سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اميريان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تحقق اقتصاد مقاومتي نيازمند دغدغه‌مندي مسئولان است

دبير کل دفتر تحکيم وحدت در انتقاد بر عملکرد برخي مسئولان در زمينه اجرايي کردن مطالبات اقتصادي مردم گفت: تحقق اقتصاد مقاومتي نيازمند اهتمام مسئولان بر مباحث اقتصادي است.

مهدي اميريان دبير کل دفتر تحکيم وحدت در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به لزوم اهتمام مسئولان براي اجراي مطالبات رهبري گفت: بدون ترديد يکي از مباحث مهم کشور مباحث اقتصادي است که نبايد با آن شعاري برخورد شود.

دبير كل دفتر تحكيم وحدت با اشاره به عمق نگاه استراتژيک رهبري در تعريف افق هاي توسعه کشور اظهار داشت: طبيعي است که کشوري که به خاطر تحقق مباني ايدئولوژيک و ارزشي خود انقلاب کرده است و انقلابش هنوز پابرجاست، بايد هزينه هايي را متحمل شود و ايستادگي در پاي ارزش ها بدون هزينه دادن ممکن نيست اما مسئولان کشور بايد بدانند چگونه با رفتارهاي سلبي و قهري مستکبرين مقابله کنند و با افزايش حسن مديريتي و کار آمدي خودشان هزينه‌ها را کاهش دهند.

وي يکي از راهکارهاي افزايش کارآمدي کشور را اقتصاد مقاومتي دانست و افزود: اقتصاد مقاومتي را نبايد به چشم يک آرمان دور از دسترس ديد بلکه اين امر يک واقعيت محض است که بعد از پيروزي انقلاب در تحقق آن موفق بوده ايم و با وجود همه تحريم ها و مشکلات اقتصادي توانسته ايم همچنان موفق باشيم.


اميريان تصريح کرد: لازمه مقابله با مستبکرين پيشرفت در تکنولوژي و تقويت بنيان عملي کشور است که بايد با راهکارهاي مدبرانه و عملياتي پيشرفت در اين امر را عملي کرد.


وي در پايان در انتقاد به عملکرد برخي مسئولان گفت: پيش شرط اجرايي شدن اقتصاد مقاومتي، دغدغه مندي مسئولان را مي‌طلبد و بهتر است مسئولان به جاي درگير کردن خود در مجادلات سياسي و حواشي بيهوده كه منجر بر فرسايشي شدن عرصه پيشرفت کشور مي‌شود، به مطالبات مردم در باب مسائل اقتصادي بپردازند.

انتهاي پيام /س3

برچسب ها: اقتصاد ، مقاومتی ، مسئولان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.