سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

افزایش سه رشته جدید در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور کاشان

رئیس دانشگاه پیام نور کاشان از سه رشته جدید التاسیس و افزایش رشته های مقطع کارشناسی این دانشگاه از 25 به 28 رشته تحصیلی خبر داد.

دکتر عباسعلی فراهتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان   با تاکید راه اندازی شدن این رشته ها بعد از دانشگاه پیام نور استان اصفهان فقط در شهرستان کاشان گفت: رشته های مهندسی برق(گرایش مخابرات)، روابط عمومی و آمار و کاربردها از جمله این سه رشته جدید است.

وی با اشاره به تاسیس این سه رشته برای اولین بار در بین دانشگاههای کاشان در دانشگاه پیام نور این شهرستان افزود: پذیرفته شدگان کنکور سراسری می توانند از طریق دفترچه انتخاب رشته این رشته های تحصیلی را برای سال تحصیلی جدید در مهرماه انتخاب کنند.

به گفته وی،دانشگاه پیام نور کاشان در حال حاضر با 25 رشته تحصیلی کارشناسی، یک رشته کارشناسی ارشد، دو رشته کاردانی به کارشناسی در ردیف 4 دانشگاه برتر شهرستان کاشان قرار دارد.

رئیس دانشگاه پیام نور کاشان دانش آموختگی یکهزار دانشجو از این دانشگاه را یادآور شد و گفت:در حال حاضر 2500 دانشجو در دانشگاه پیام نور کاشان مشغول به تحصیل می باشند که بیش از 60 درصد آنها دانشجویان دختر هستند.

فراهتی تحصیل 500 نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور کاشان در رشته های مهندسی را عنوان کرد و گفت: این دانشگاه با 7 عضو هیات علمی و 200 مدرس مدعو در راستای ارتقاء سطح علمی شهرستان فعالیت می کند.

وی سیاست بومی سازی جذب دانشجو با توجه به بخشنامه سازمان مرکزی پیام نور را خاطرنشان کرد و گفت: برگزاری حوزه امتحانات دانشجویان پذیرش شده مقطع کارشناسی ارشد از شهرها و استان های دیگر در این دانشگاه و بالعکس در راستای این سیاست ،سهولت در رفت و آمد و تکریم دانشجویان اجراشد.

رئیس دانشگاه پیام نور کاشان در پایان با اشاره به طرح های عمرانی انجام شده و در حال اجرا در این دانشگاه از بهره برداری ساختمان آموزشی این دانشگاه در مهرماه سال جاری خبر داد و گفت: این ساختمان بعنوان بزرگترین ساختمان آموزشی در سطح استان اصفهان در 4 طبقه با مساعدتهای دانشگاه پیام نور استان اصفهان و اعتباری معادل 30 میلیارد ریال در حال تکمیل است.

فراهتی اظهار داشت: مجتمع فرهنگی دانشگاه پیام نور کاشان نیز با کمک خیرین،حمایتهای سازمان مرکزی پیام نور و دانشگاه پیام نور استان اصفهان در این دانشگاه با 3 میلیارد ریال هزینه در حال ساخت است.

وی افزود: این مجتمع شامل مسجد، کتابخانه، سالن اجتماعات و مهمانسرا در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.