سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در حاشيه ي بازي هاي المپيك 2012 ؛

تباني 8 بدمينتون باز زن دردسر ساز شد

8 نماينده ي زن رشته ي بدمينتون از كشورهاي چين – اندونزي و كره جنوبي به تباني متهم شدند.


به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، و به نقل از خبرگزاري رويترز روز گذشته در مسابقات دور حذفي بدمينتون دو نفره زنان ، 4 تيم دو نفره تلاش كردند تا بازي هاي خود را تساوي كنند كه تا مرحله ي فينال ديگر با نمايندگان كشورشان رقابت نكنند.

فدراسيون جهاني بدمينتون در بيانه اي گفت: اين تيم ها متهم به اين هستند كه بهترينشان را براي پيروز شدن در ميدان به كار نگرفتند و اين به معني تباني و با روحيه ي ورزش و المپيك به صورت واضحي در منافات است.

اين ورزشكاران قهرمانان جهان از چين ، ونگ و يانگ به همراه تيم اندونزي پلي و جوهاري و دو تيم از كره ي جنوبي بودند.

تماشاگران در استاديوم ومبلي پس از اينكه ديدند بازيكنان سرويس هاي خود را به تور مي زنند و ضربه ها را اوت مي كنند شروع به فرياد و اعتراض كردند اما تيم ها به كار خود ادامه دادند داور مسابقات نيز چند بار به آنها اخطار داد اما به نتيجه نرسيد.

سرمربي تيم كره ي جنوبي در اين ارتباط گفت: چيني ها شروع كردند آنها مي خواستند در روز فينال به ديگر نماينده ي كشورشان برسند و مدال طلا و نقره را از آن كشور خود كنند، آنها مي خواستند قهرمانان جهان يو و ونگ در روز فينال مقابل تيم دوم كشور قرار بگيرند ما نيز همين كار را كرديم ما هم نمي خواستيم دوباره در راندهاي حذفي به مصاف ديگر نماينده ي كشورمان برويم.

اما مربي تيم ملي چين در اين ارتباط گفت: هيچ تباني در كار نيست ما فقط بازي كرديم همين بهترين را به كار گرفتيم ./ق

برچسب ها: المپیک ، بدمینتون ، چین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.