سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روز جمعه 13 مرداد رقابت های وزنه برداری المپیک

کیانوش رستمی: با صلاحدید باقری به رکورد دنیا حمله می کنم

وزنه بردار دسته 85 کیلوگرم تیم ملی گفت: ابتدا برای طلا به روی تخته می‌روم ولی اگر کوروش باقری صلاح بداند به رکورد دنیا حمله می‌کنم.

کیانوش رستمی وزنه بردار دسته 85 کیلوگرم در مسابقات وزنه المپیک لندن در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: رقابت‌های المپیک هر 4 سال یک بار اتفاق می‌افتد و نباید به راحتی این رقابت‌های بزرگ و ارزشمند را از دست بدهم. برای کسب مدال طلای وزنه برداری  المپیک لندن تمرینات زیادی انجام داده‌ام و زحمات زيادي کشیده‌ام و سعی دارم هر طور شده به مدال طلای المپیک لندن دست پیدا کنم.

وی ادامه داد: فرصتی دست داده است که بدون هیچ مشکل و مصدومیتی به مدال المپیک دست پیدا کنم. تمام تمرکزم را گذاشته‌ام تا مدال طلا را برای کشورم بدست بیاورم و اولین مدال آور کاروان کشورم باشم.
رستمی در مورد جابجایی رکورد المپیک و دنیا گفت: ابتدا برای کسب مدال طلای المپیک به روی تخته خواهم رفت و اگر کوروش باقری سرمربی تیم ملی وزنه برداری صلاح بداند به رکورد دنیا حمله خواهم کرد تا رکورد دسته 85 کیلوگرم دنیا در اختیار کشورم قرار بگیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اصلی‌ترین رقیبم در دسته 85 کیلوگرم، سهراب مرادی است و حریفان بعدی از چین و بلاروس خواهند بود که امیدورام در رقابت دسته 85 کیلوگرم وزنه برداری المپیک لندن مدال‌های طلا و نقره به کشورمان برسد. /ق

برچسب ها: رستمی ، طلا ، وزنه برداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.