سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اكبري در نشست هم‌انديشي بررسي حقوق بشر در ميانمار خبرداد

راه‌اندازي مركز مطالعات راهبردي و تئوريك دانشگاهيان با هدف حمايت از مسلمانان ميانمار

مدير كل اداره تشكل‌هاي سياسي اسلامي دانشگاه آزاد گفت: مركز مطالعات راهبردي و تئوريك دانشگاهيان باهدف فعاليت‌هاي تشكل‌هاي اسلامي، سياسي راه اندازي شده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، مجتبي اكبري مدير كل تشكل‌هاي سياسي اجتماعي دانشگاه آزاد در نشست هم انديشي بررسي حقوق بشر اسلامي در ميانمار كه در دانشگاه آزاد تهران مركز برگزار شد گفت: مركز مطالعات راهبردي و تئوريك تشكل هاي اسلامي سياسي به رياست جلالي تاسيس و آغاز به كار كرده است.

وي افزود: هدف از تاسيس اين مركز استفاده از پتانسيل دانشگاه و دانشجويان در جهت پيشبرد دغدغه هاي مقام معظم رهبري و حمايت از مسلمانان ميانمار است.

اکبري با اشاره به خط مشي تشكل‌ها اظهار داشت: تشكل‌هاي دانشجويي در سمت و سوي مسئولان و رياست دانشگاه حركت مي‌كنند و امروز تغييراتي در دانشگاه ازاد احساس مي شود. چرا كه دانشگاه آزاد اسلامي داعيه‌دار انقلاب است و با رياست جديد تغييرات اتفاق افتاده كاملا مطلوب است.

وي تصريح كرد: دانشگاه آزاد اسلامي يك تفكر داشته و دغدغه آن بررسي مسائل فرهنگي است.

اكبري اظهار داشت: تشكل هاي اسلامي سياسي ابتدا بايد تفكر اسلامي داشته و گفتمان انقلاب اسلامي را رواج دهند و سپس فعاليت‌هاي سياسي داشته باشند و البته از بازي‌هاي سياسي پرهيز كنند.

مدير كل تشكل هاي اسلامي سياسي در پايان هدف از برگزاري اين نشست را حمايت از مردم مسلمان ميانمار دانست و خاطر نشان كرد: حادثه نسل كشي در ميانمار حادثه تاريخي است که سنگيني‌اش بر قلب هر مسلماني تا ابد خواهد بود و ما از طرف نماينده مسلمانان، اين حادثه فجيع را محكوم مي كنيم.
انتهاي پيام/ر

برچسب ها: دانشگاه ، اکبری ، تشکل ها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.