سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

درمان نخستين زوج در مركز درمان ناباروري جهاد دانشگاهي خوزستان

معاون پژوهشي جهاد دانشگاهي خوزستان از درمان نخستين زوج نابارور در مركز درمان ناباروري جهاد دانشگاهي خوزستان خبر داد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ،عبدالرحمن يزدي‌پور  اظهار كرد: جهاد دانشگاهي در زمينه درمان ناباروري در كشور و حتي در سطح خاورميانه سابقه درخشاني دارد و در اين زمينه همواره پيشرو بوده است و مراكز درمان ناباروري تهران، رويان اصفهان و ابن‌سينا از بزرگ‌ترين مراكز درمان ناباروري در كشور هستند.

 

وي افزود: با توجه به آمار بالاي ناباروري در خوزستان، جهاد دانشگاهي استان با همكاري پژوهشكده رويان، مركز فوق‌تخصصي درمان ناباروري را در اهواز راه‌اندازي كرده است؛ اين مركز كه در منطقه پرديس واقع است، در دو فاز درمانگاه‌هاي عمومي و بخش ناباروري فعاليت خود را آغاز كرده است.

 

يزدي‌پور تصريح كرد: خدمات كلينيكي و فعاليت پزشكان عمومي و تخصصي، آزمايشگاه تشخيص طبي و پاتولوژي و داروخانه در حال حاضر در اين مركز راه‌اندازي شده و خدماتي به شهروندان ارائه مي‌دهد. همچنين بخش راديولوژي و سونوگرافي نيز به‌زودي در اين مركز راه‌اندازي مي‌شود. بخش ناباروري نيز همزمان با خدمات عمومي فعاليت خود را آغاز كرده و در مجموع تاكنون در اين مركز پذيراي حدود پنج هزار نفر بوده‌ايم. همچنين حدود 400 زوج نابارور تاكنون در اين مركز پرونده تشكيل داده‌اند.

 

معاون پژوهشي جهاد دانشگاهي خوزستان خاطرنشان كرد: با توجه به همكاري پژوهشكده رويان، همه خدمات بخش درمان ناباروري بر اساس پروتكل درماني و روش‌هاي استاندارد و طبق آخرين تكنولوژي روز دنيا ارائه مي‌شوند و نخستين زوج نابارور نيز توسط لقاح داخل رحمي در اين مركز درمان و بارور شده‌اند./ع

 

برچسب ها: درمان ، نخستین ، زوج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
منابی
۰۱:۰۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۶
هزینه درمان رایگان است یا نه