سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترقي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تاكيد كرد

ايجاد زمينه براي پيشبرد اهداف هسته‌اي کشورمان توسط تيم مذاکره‌کننده ايراني

مسئول بين‌الملل حزب موتلفه اسلامي با اشاره به تاييد مقام معظم رهبري نسبت به عملکرد تيم مذاکره‌کننده ايراني در قبال گروه 1+5 گفت: تيم مذاکره‌کننده كشورمان به رياست سعيد جليلي توانسته زمينه را براي پيشبرد اهداف هسته‌اي کشورمان فراهم کند.

حميدرضا ترقي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، توانايي تيم مذاکره کننده ايراني را در سطح قابل توجهي دانست و اظهار داشت: تيم مذاکره کننده جمهوري اسلامي در پرونده هسته‌اي از اقتدار بالايي برخوردار است.

مسئول بين‌الملل موتلفه اسلامي ادامه داد: تيم مذاکره کننده ايران به رياست سعيد جليلي توانسته براساس آرمان‌گرايي و واقع‌بيني بدون هيچ گونه واگرايي و کوتاه آمدني، از حقوق هسته اي ملت ايران با استدلال و منطق دفاع کند و طرف غربي را شکست دهد.

ترقي تصريح کرد: غربي‌ها در مقابل نقطه نظرات و ديدگاه‌هاي تيم مذاکره کننده ايراني قادر به تصميم گيري نيستند.

مسئول بين الملل موتلفه اسلامي با اشاره به ضعف و ناتواني طرف غربي در مقابل جمهوري اسلامي ايران گفت: غرب مذاکره را براي مذاکره دنبال مي کند اما اين در حاليست که جمهوري اسلامي ايران مذاکره را براي حل و فصل مسائل دنبال مي‌کند.

وي تصريح کرد: نبايد انتظار داشته باشيم که نتايج محسوسي از مذاکرات بدست آيد چرا که دو استراتژي متفاوت در برابر يکديگر قرار گرفته اند.

ترقي گفت: جمهوري اسلامي ايران در تمامي مذاکرات به خصوص در مسکو سعي کرد فضاي مذاکرات و ديدگاه‌هاي مطرح شده در آن را به جهانيان نشان دهد و قضاوت را به افکار عمومي جهان بسپارد.

مسئول بين الملل موتلفه اسلامي خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبري عملکرد تيم مذاکره کننده را تاييد کردند لذا آنان توانسته‌اند زمينه را براي پيشبرد اهداف هسته‌اي کشورمان فراهم کنند.

انتهاي پيام/س3
برچسب ها: ترقی ، موتلفه ، اسلامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.