سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

قتل عام مسلمانان میانمار وحشیانه ترین جنایت بشری است

امام جمعه سلماس گفت : قتل عام مسلمانان میانمار وحشیانه ترین جنایت بشری و نشانه بارزی از نسل كشی است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه به نقل از روابط عمومي فرمانداري شهرستان سلماس؛ حجت الاسلام سید محمد موسوی پيش از ظهر امروز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود : امروز درحالی انسانهای بیگناه به كام مرگ می روند كه مدعیان دروغین حقوق بشر در كاخهای سربه فلك كشیده دم از انسانیت زده و دولتهای مختلف را به بهانه نقض حقوق بشر محكوم می كنند .

وی اظهار داشت :‌در عصری كه اعتقاد به ادیان مختلف شعار همیشگی مجامع بین المللی شده قرآنها آتش زده می شود و بالاتر از آن كودكان و زنان به جرم مسلمان بودن در آتش كینه و نفرت دشمنان بشریت می سوزند ، هیچ فریادی در دفاع از مظلوم شنیده نمی شود.

امام جمعه سلماس اظهار داشت : هزاران مسلمان آواره شده، زندگی ، خانه و كاشانه خود را از دست داده اند خوی وحشیگری در این نقطه دنیا به پشتیبانی جهان سلطه چنان قوت گرفته است كه می رود تا تلخ ترین و غم انگیزترین حوادث تاریخ بشریت را خلق كند .

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان كرد : سكوت سازمان های بین المللی در برابر این حادثه تلخ نشانه بارز بی اعتنایی جهان غرب به مقام انسانیت است .

وی افزود : قتل عام انسانهای بیگناه تنها به جرم مسلمان بودن را هیچ آئینی درخود ثبت نكرده است اگر جهان غرب كمی تامل كند خواهد فهمید حتی در د ین مقدس مسیحیت نیز چیزی بنام نسل كشی وجود ندارد .

امام جمعه سلماس گسترش بیداری اسلامی و سقوط پیاپی دیكتاتورها را نشانه بارز نگرانی غرب از شكوفایی اسلام و افول نظام سرمایه داری غرب دانسته و گفت : به همین دلیل است استكبار جهانی برای تسكین آلام خود دست به جنایات هولناكی زده و تلاش می كند فضای رعب و وحشت را در میان مسلمانان حاكم سازد./س

برچسب ها: بشیری ، سلماس ، بین المللی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.