سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهت بهره گیری معنوی و قرآنی از مساجد آیین غباروی اجرا شد

بهروزرضایی قائم مقام شهردار منطقه 15 همزمان با ماه مبارک رمضان و در راستای بهره گیری معنوی و قرآنی از مساجد آیین غباروی در 113 مسجد منطقه 15 اجرا شد.

 

بهروزرضایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به مطلب فوق یادآور شد: آیین غبارروی مساجد نشست حسنه ای است که همه ساله در دهه تکریم مساجد همزمان با دهه آخر شعبان برای ورود به ماه رمضان در مساجد اجرا می شود.

قائم مقام شهردار منطقه 15 گفت: در همین خصوص مراسم مذکور به صورت ویژه در مساجد منطقه اجرا شده است.

وی در ادامه به تشریح دیگر اقدمات انجام شده در ماه ضیافت الهی پرداخت و اظهار داشت: به علت حوزه اجتماعی منطقه و با مشارکت شورایاری و پایگاه های بسیج، امور مساجد و سرای محلات 20 محفل انس با قرآن کریم در 20 مسجد از محلات بیستگانه این منطقه برگزار شد.

رضایی در ادامه بهره گیری معنوی و قرآنی از ظرفیت مساجد را مهمترین رویکرد شهرداری منطقه 15 در ماه رمضان دانست و گفت: این اقدامات در راستای فیض و بهره وری بیشتر از این ماه اجرایی می شود.

قائم مقام شهردار منطقه 15 در ادامه در خصوص اقدامات شاخص حوزه اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: حوزه اجتماعی در بخش ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت اقدام به احداث خانه شهید، برگزاری 60 یادواره شهدای سه سال، دیدار با خانواده های معظم شهدا، بهسازی پنج یادمان مزار شهدای گمنام و اعزام شش هزار نفر به اردوی راهیان نور کرده است./ل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.