سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

خراسان شمالی میزبان چهارمین جشنواره نوآوری وشکوفایی

چهارمین جشنواره منطقه ای نوآوری وشکوفایی با حضورنخبگان خراسانهای شمالی،جنوبی ورضوی به میزبانی خراسان شمالی در مهرماه امسال برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، رئیس بنیاد نخبگان استان درجمع اصحاب رسانه هدف از برگزاری این جشنواره ملی را استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت استان عنوان کرد وگفت: نخبگان از دهم تا 31 مرداد فرصت دارند با مراجعه به سایت بنیاد نخبگان برای ثبت نام دراین جشنواره اقدام کنند.

حمید حاتمی بابیان اینکه تنها کسانی می توانند درجشنواره شرکت کنند که گواهی ثبت اختراع از سال 86 به بعد راداشته باشند، افزود: اختراع نخبگان پس از ارزیابی اولیه توسط تیم داوری نخبگانبه مرحله نهایی داوری جشنواره راه می یابند.

وی تجاری سازی اختراعات را از دیگر برنامه این جشنواره اعلام وتصریح کرد: با ایجاد این فرصت مخترع می تواند اختراع خود را معرفی کنند.

رئیس بنیاد نخبگان استان از تاسیس صندوق ملی نوآوری وشکوفایی خبردادو گفت: با تاسیس این صندوق مشکلات مالی بسیاری از نخبگان حال می شود.

حاتمی همچنین عنوان کرد: به اختراعاتی که به مرحله داوری نهایی جشنواره راه یابند مبلغ30 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض برای تکمیل اختراع پرداخت خواهد شد.

وی بیان داشت : اعتبار اولیه این جشنواره 800 میلیون ریال بوده وبرای جوایز آن با بانکها درحال رایزنی هستیم.

جشنواره نوآوری وشکوفایی چهارم مهر ماه امسال به مدت دو روز در سوله ورزشی پیام نور بجنورد برگزار می شود./س

برچسب ها: جشنواره ، نخبه ، اختراع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.