سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فخرآور مشاور ميت رامني، نامزد جمهوري خواه آمريكا شد + اسناد

پس از اختصاص بودجه هنگفت 70 میلیون دلاری اوباما به رژيم صهيونيستي، چند روز قبل از سفر رقیب جمهوری خواهش به سرزمین‌های اشغالی، "میت رامنی" نیز فخرآور عامل صهیونیستی اپوزیسیون را به سمت مشاور خود برگزیده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ امیر فخرآور ضد انقلاب فراری که برای سرکیسه کردن صهیونیستها و مجلس سنای امریکا دست به هر کاری می‌زند، باز هم توانست با لابي گري و خوش خدمتي ديگري سکوی خیانت جدیدتری را براي خود دست و پا كند.

اين خبر از آنجايي در فضاي مجازي پيچيد كه خبرنگار تلويزيون وابسته به دربار سلطنتي "بي بي سي" ناشیانه در صفحه فیس بوکش خبر این انتصاب مخفیانه را منتشر كرد و با دستپاچه‌گی عامل جاسوسی رژیم صهیونیستی مواجه شد.

بعد از انتشار اين خبر بود كه عامل صهيونيست‌ها خبرنگار صداي آمريكا را از پرداختن به این خبر منع کرد تا مبادا بقیه اپوزیسیون و وطن فروشان به او حسودی کنند و جایگاهش را بین مقامات امریکایی به خطر بیاندازند!

گفتنی است نفوذ بي حد و حصر رژيم صهيونيستي در ميان سياستمداران آمريکايي تا حديست که نگراني‌هاي آمريکايي‌ها را از جاسوسي رژيم صهونيستي از مقامات رده بالا برانگيخته است و همزمان با سفر میت رامنی به رژيم اشغالگر قدس خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد دولت آمریکا نگران فعالیت‌های جاسوسی اسراییل در میان مقامات خود است.




برچسب ها: خفرآور ، رامنی ، مشاور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.