سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شجاعي‌کياسري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران

تحقق اقتصاد مقاومتي همکاري دستگاه‌ها را مي‌طلبد

عضو کميسيون شوراها و امور داخلي کشور در مجلس گفت: همکاري متقابل دستگاه‌ها عاملي موثر در تحقق اقتصاد مقاومتي است و با به ثمر نشستن آن مي توانيم توطئه‌هاي دشمن را خنثي کنيم.

سيدرمضان شجاعي‌کياسري نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب مبني بر تحقق اقتصاد مقاومتي گفت: تحقق اقتصاد مقاومتي در گرو  توجه به توليدات داخلي کشور است که مهمترين راهبرد براي رسيدن به اين امر است و در عين حال صرفه‌جويي و هم‌افزايي دستگاه‌ها و قواي 3 گانه جايگاه ويژه‌اي در تحقق اقتصاد مقاومتي دارد.

وي درباره نقش مجلس در تحقق اقتصاد مقاومتي اظهار داشت: مجلس مي‌تواند مشکلاتي که در زمينه قوانين و يا قانون‌گذاري ايجاد شده را برطرف کند و از دستگاه هاي اجرايي براي تحقق اين امر حمايت کند.

شجاعي کياسري در ادامه افزود: تحريم‌ها عامل پيشرفت ايران هستند و ما توانسته‌ايم تحريم‌ها را به فرصت تبديل کنيم و کشور را به جايگاه امروز برسانيم.

عضو کميسيون شوراها و امور داخلي کشور در پايان خاطر نشان کرد: همکاري متقابل دستگاه‌ها عاملي موثر در تحقق اقتصاد مقاومتي است و با به ثمر نشستن اقتصاد مقاومتي مي توانيم همه شگردها و توطئه‌هايي که عليه ما به کار مي‌برند را خنثي کنيم و آنها را تسليم قدرت جمهوري اسلامي ايران کنيم.

انتهاي پيام/ر
برچسب ها: اقتصاد ، مقاومتی ، تحریم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.