سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربی تیم ملی کشتی آزاد:

هرآنچه را که لازم بود به ملی پوشان آموزش دادیم

محمد طلایی اعتقاد داردهر آنچه را که کشتی گیران آزاد کار اعزامی به بازی های المپیک 2012 نیاز بود یاد بگیرند کادر فنی تیم ملی به آنها آموزش داده است.

محمد طلایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی با شگاه خبرنگاران  با بیان این مطلب افزود:کادر فنی تیم ملی  با مدیریت رسول خادم در طول اردوهای مختلف  همواره با تمام وجود نهایت تلاش خودرا انجام داد تا آزاد کاران را برای حضور در المپیک 2012 از هر نظر مهیا سازدکه خوشبختانه هم اکنون تمامی بچه ها به شرایط مطلوب  رسیده اند.

وی درباره وضعیت جسمی و وزنی آزاد کاران گفت:به لطف خدا هیچ کدام از ملی پوشان مصدومیتی ندارندوبه لحاظ وزنی نیز دائم کنترل می شوندوفکرنمی کنم مشکل خاصی وجو داشته باشد.

دارنده مدال طلای جهان تصریح کرد:علاوه بر شرایط فنی وبدنی مسائل روحی وروانی هم نقش تاثیرگذاری در موفقیت  ملی پوشان داردکه این موضوع  نیز در روزهای اخیر و آتی  در برنامه های اصلی ما قرارگرفته است.

دارنده دو مدال نقره وبرنزجهان در مورد این که آزاد کاران چندمدال را می توانند در المپیک2012 کسب کنند اظهارداشت: پیش بینی که کار غیرمنطقی وغیرمعقولانه ای است اما واقعیت این است که ما  به همه بچه ها امیدوارهستیم و به طور حتم از المپیک قبلی نتیجه بهتری کسب خواهیم کرد./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.