سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح بازسازی ایستگاه های اتوبوس منطقه 4

معاون امور شهری و محیط زیست منطقه 4 گفت: به همت اداره خدمات شهری ناحیه 3 طرح فوریتی بازسازی ایستگاه های اتوبوس سطح ناحیه طی هفته گذشته اجرا شد.

حمید ناصمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: به منظور زیبا سازی نمای شهری و لزوم حفظ و نگهداری وسایل عمومی اداره زیبا سازی خدمات شهری ناحیه 3 اقدام به بازسازی و رنگ آمیزی ایستگاه های اتوبوس در خیابان های شعبانلو، شهیدان محمدی، محلات پاسداران، حسین آباد و مبارک آباد کرد.
معاون امور شهری و محیط زیست منطقه 4 ادامه داد: به منظور زیبا سازی محیطی و توسعه فضای سبز اداره زیبا سازی ناحیه 3 اقدام به کاشت 70اصله نهال و 12 هزار درختچه در بوستان ها و معابر سطح این ناحیه کرد.
* اکران استیکرهای نقاشی سه بعدی در منطقه 4
ذبیح اله حسینی رئیس اداره زیبا سازی منطقه 4 بیان کرد: در ادامه برگزاری جشنواره اوقات فراغت در بوستان های منطقه اداره زیبا سازی منطقه 4 با همکاری سازمان زیبا سازی تهران اقدام به اکران استیکرهای نقاشی دیواری سه بعدی در بوستان پلیس کرد.
حسینی با اشاره به اینکه این نقاشی برای اولین بار در منطقه 4 اجرا و با استقبال بی نظیر شهروندان رو به رو شد تاکید کرد: نقاشی های سه بعدی در نگاه اول منظره ی ساده ای به نظر می رسد و هر نقاشی از زاویه دید مشخص و واحدی دیده می شود و با قرار گرفتن در زاویه دید خاص بصورت واقعی جلوه گر خواهد شد و تکنیک نوین اجرا باعث ایجاد ارتباط تنگاتنگ اثر با مخاطب خود می شود./ف
برچسب ها: سطح ، اداره ، زیبا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.