سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمندي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حفظ محور مقاومت حيات رژيم صهيونيستي را به خطر مي‌اندازد

دبير جامعه اسلامي دانشگاه فردوسي مشهد گفت: کشورهاي اسلامي و محور مقاومت بايد براي حفظ حکومت مشروع و قانوني بشار اسد در سوريه تلاش مضاعف داشته باشند تا ضربه بسيار سنگين به رژيم صهيونيستي و آمريکا وارد و حيات آن‌ها بيش از اين به خطر بيافتد.

ابوالفضل کمندي دبير سياسي جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه فردوسي مشهد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با بحران کنوني در سوريه اظهار داشت: با توجه به حمايت هاي همه جانبه کشور سوريه از نظام جمهوري اسلامي ايران در زمان انقلاب، جنگ تحميلي و حفظ محور مقاومت از سوي اين کشور، حمايت ايران از حکومت بشار اسد امري به جاست.

وي به نقش تشکل هاي دانشجويي در حمايت از حکومت سوريه اشاره داشت و افزود: با توجه به گسترش پديده بيداري اسلامي در جهان اسلام، دانشجويان مي‌توانند با ايجاد يک فضاي مناسب و موثر نزد افکار عمومي و همچنين نقش رسانه‌اي و تبليغاتي خود در مجامع بين المللي سازوکارهاي مناسبي را اعمال کنند.

اين فعال دانشجويي با توجه به نقش ايران در حمايت از سوريه در مقابل تبليغات منفي غرب خاطرنشان کرد: همانطور که غرب براي حمايت از ارتش آزادي خواه سوريه در ترکيه، قاهره و...عليه حکومت مشروع بشاراسد تشکيل جلسه مي دهد ايران هم بايد به نفع سوريه براي تحت تأثير قراردادن فضاي عمومي کشورهاي مسلمان در حمايت از سوريه اجلاس حمايتي برگزار کند.

دبير کل جامعه اسلامي دانشگاه فردوسي هدف غرب و رژيم صهيونيستي از براندازي حکومت اسلامي سوريه را اينگونه عنوان کرد: با توجه به اينکه نابودي خط مقاومت اسلامي در اولويت برنامه‌ي غرب و رژيم صهيونيستي است، آن‌ها حاضر به پذيرش روابط مسالمت آميز ايران و سوريه نيستند.

کمندي با بيان اينکه حيات رژيم پوشالي صهيونيستي به مخاطره افتاده است، گفت: با توجه به اينکه اين رژيم ساختگي اسرائيل به دليل اعمال تروريستي، هم پيمانان خود را در جهان از دست داده سوريه را به عنوان آخرين نقطه براي رسيدن به اهداف خبيثانه خود در منطقه نشانه گرفته است.

دبير کل جامعه اسلامي دانشگاه فردوسي در پايان خاطر نشان کرد: کشورهاي اسلامي و محور مقاومت بايد براي حفظ حکومت مشروع و قانوني  بشار اسد در سوريه تلاش مضاعف داشته باشند تا ضربه بسيار سنگين به رژيم صهيونيستي و آمريکا وارد شود و حيات آن ها بيش از اين به خطر بيافتد.
انتهاي پيام/س3
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.