سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

تکمیل محور فارسان ـ باباحیدر

فرماندار شهرستان فارسان گفت: تکمیل چهار خطه مصطفی‌آباد ـ فارسان ریال اعتبار دیگر نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

بهروز مردانی‌نژاد گفت: در حال حاضر چهار خطه مصطفی‌آباد ـ فارسان ـ باباحیدر از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی برخوردار است.

وی، از صرف 85 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در راستای احداث این پروژه خبر داد وافزود: تکمیل این محور ارتباطی به 5 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز دارد.

مردانی‎نژاد طول این محور ارتباطی را 19 کیلومتر اعلام کرد و افزود: با بهره‌برداری از این محور ارتباطی کاهش هزینه‌ها، کاهش ترافیک و کوتاه شدن زمان رسیدن به مقصد را شاهد خواهیم بود.

فرماندار شهرستان فارسان در ادامه همچنین با اشاره به طرح آبرسانی به روستای کران از توابع این شهرستان، اضافه کرد: طرح آبرسانی به 4 هزار سکنه یکی از مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید.

وی، با بیان اینکه برای آبرسانی به روستای کران یک حلقه چاه حفر و چهار کیلومتر لوله‌گذاری شد، گفت: برای اجرای این طرح در روستای کران 3 میلیارد ریال از اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و آب و فاضلاب روستایی هزینه شد.

مردانی‌نژاد با تأکید بر اینکه آزمایش‌های انجام شده آلودگی آب این روستا را تایید کرد، گفت: تصفیه‌خانه فاضلاب شهر فارسان در 50 متری چاه آب آشامیدنی روستا 10 سال پیش ایجاد شده بود که سرریز پی در پی این تصفیه‌خانه منجر به آلودگی آب چاه شد./س
برچسب ها: تکمیل ، فارسان ، بابا حیدر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.