سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/ خرداد ماه سال 2 9؛

صدای صوت قطار در ارومیه شنیده می شود

معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: مردم شهرستان ارومیه صدای صوت قطار را در خردادماه سال آینده در این شهرستان خواهند شنید .

سید جواد محمودی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه افزود: محور ارتباطی راه‌آهن مراغه ــ ارومیه، 184 كیلومتر طول دارد كه برای شتاب‌بخشی به اجرای عملیات ساختمانی و بهره‌برداری سریع این طرح به شش قطعه مجزا تقسیم‌بندی شده و در دست اجرا قرار دارد 

وی در مورد قطعه راه آهن میاندوآب - مهاباد گفت: این پروژه جزو پروژه‌های شاخص استان و پروژه ‌های مهر ماندگار است كه در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

محمودی افزود: تاكنون بیش از یكهزار و 400 میلیارد ریال برای این طرح ملی هزینه شده و برای تكمیل آن به بیش از دو هزار میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز است.

راه آهن مراغه به ارومیه 184 كیلومتر طول دارد كه تا كنون قطعه مراغه - میاندوآب تاكنون به بهره برداری رسیده و قطعه میاندوآب - مهاباد نیز رو به اتمام است .

معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی در مورد اعتبارات عمرانی استان در سال جاری نیز گفت: امسال دو هزار و 830 میلیارد ریال اعتبار به آذربایجان غربی اختصاص یافته كه این رقم نسبت به اعتبارات سال گذشته این استان 20 درصد افزایش نشان می دهد ./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.