سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل صندوق بیمه خدمات درمانی:

5 میلیون نفر تحت پوشش بیمه ایرانیان تا پایان سال همه افراد فاقد بیمه، بیمه می شوند

مدیر عامل صندوق بیمه خدمات درمانی اعلام کرد: در حال حاضر حدود 5 میلیون نفر تحت پوشش بیمه ایرانیان هستند و تا پایان سال تمامی افراد فاقد بیمه درمان می توانند با مراجعه به شعب بیمه خدمات درمانی و پرداخت 17 هزار تومان تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سال 87 بود که بیمه درمان ایرانیان کار خود را در کشور رسما آغاز کرد بیمه ای که به تمامی افراد خانه پوشش بیمه این امکان را می داد که با پرداخت 50 درصد سرانه درمان همان سال تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.
صندوق بیمه خدمات درمانی به عنوان متولی اصلی این امر شناخته شد و تبلیغات خود را مبنی بر بیمه افراد با 50 درصد تخفیف در رسانه های گروهی آغاز کرد این طرح بعد از گذشت 4 سال همچنان ادامه دارد و تا این لحظه حدود 5 میلیون نفر با بهره برداری از دفترچه های بیمه خدمات درمانی از خدمات درمانی در سراسر کشور استفاده می کنند.
هداوند مدیر عامل صندوق بیمه خدمات درمانی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص بیمه درمان ایرانیان اظهار داشت: در حال حاضر حدود 5 میلیون نفر تحت پوشش بیمه ایرانیان قرار دارند و بیمه شدگان بیمه ایرانیان همانند سایر بیمه شدگان می توانند از خدمات درمانی مراکز طرف قرار داد در سراسر کشور استفاده کنند. وی با اشاره به اینکه برای بیمه شدن کافیست افراد به شعب بیمه خدمات درمانی مراجعه کنند یادآور شد افراد با پرداخت 50 درصد سرانه درمان که در حال حاضر 67 هزار تومان است به مدت یک سال تحت پوشش بیمه ایرانیان قرار بگیرند.
مدیر عامل صندوق بیمه خدمات درمانی با بیان اینکه افرادی که توانایی پرداخت مبلغ فوق را ندارند می توانند با ارائه معرفی نامه از نهادهای حمایتی تا 100 درصد تخفیف در پرداخت حق بیمه برخوردار شوند.
هداوند خاطر نشان کرد: برنامه ریزی شده تا تمامی افرادی که فاقد پوشش بیمه درمان در کشور هستند تا پایان سال جاری از بیمه درمان برخوردار شوند.
داشتن دفترچه های بیمه درمان پشتوانه و امید برای افراد است تا در هنگام بیماری فقط دغدغه بیماری خود را داشته باشند و نگران پرداخت هزینه های درمان نباشند./ف
برچسب ها: صندوق ، بیمه ، درمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.