سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرکرده باند سرقت به عنف خودرو و احشام در استان هاي مازندران و سمنان دستگير شد

فرمانده انتظامي استان سمنان گفت : سرکرده باند سرقت به عنف خودرو و احشام در سطح استان هاي مازندران و سمنان دستگير شد .

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبر نگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس ، سردار «محمد رضا ميرزايي» در تشريح جزييات اين خبر گفت : در پي بروز سرقت به عنف احشام و خودرو در سطح شهرستان هاي شاهرود و دامغان ، اقدامات گسترده اي براي شناسايي عاملان اين سرقت ها از سوي ماموران انتظامي استان به ويژه عوامل پليس آگاهي صورت گرفت .
وي تصريح کرد : پس از ماه ها تلاش شبانه روزي و اقدامات اطلاعاتي کارآگاهان پليس استان سمنان ، سرانجام سرکرده اين باند سرقت به عنف پس از شناسايي ، با همکاري ماموران پليس استان گلستان طي عملياتي هماهنگ و ضربتي دستگير شد .
سردار ميرزايي با بيان اين که تحقيقات پليس براي دستگيري اعضاي ديگر اين باند همچنان ادامه دارد ، افزود : با دستگيري "الف – س" و بررسي پرونده وي مشخص شد متهم پيش از اين 4 بار به علت ارتکاب به جرايم گوناگون سابقه کيفري دارد .
وي افزود : متهم در بازجويي هاي فني صورت گرفته تاکنون به انجام 12 فقره سرقت به عنف خودرو و احشام در سطح استان هاي سمنان و مازندران اعتراف کرده و مراحل بازجويي از اين سارق سابقه دار همچنان ادامه دارد .فرمانده انتظامي استان سمنان همچنين با توصيه به عموم شهروندان براي رعايت نکات ايمني و استفاده از تجهيزات مناسب حفاظتي و بازدارنده ، تاکيد کرد : در اين صورت است که راه هاي بروز سرقت به کمترين ميزان کاهش مي يابد .
گفتني است ، اطلاع رساني به موقع مردم از آمد و شدهاي مشکوک به مرکز فوريت هاي پليسي 110 نقش تاثيرگزاري در کاهش سرقت ها و برخورد به هنگام پليس با سارقان دارد ./ف
برچسب ها: سرقت ، عنف ، مازندران ، سمنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.