سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيرجند/در دور اول سفرهای تابستانی :

جابجایی بیش از 406 هزار مسافر در استان

در دور اول سفرهای تابستانی که از اول تا پایان تیرماه ادامه داشته است 406 هزار و 970 مسافر مسافر در قالب 20 هزار و 232 سفر توسط ناوگان حمل و نقل اعم از 315 دستگاه اتوبوس ، 325 دستگاه مینی بوس و 424 دستگاه سواری کرایه ی عمومی جابجا شده اند .

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛ گفت : در دور اول سفرهای تابستانی میزان مسافران جابجاشده نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد و میزان سفرها بیش از 8 درصد افزایش داشته است .

نصری افزود : بیشترین مسافر جابجا شده در این مدت مربوط به شهرستان بیرجند با 257 هزار و 640 نفر و کمترین مسافر مربوط به شهرستان بشرویه با 11 هزار و 140 نفر بوده است .

همچنین میزان تردد خودروهای سبک در محورهای مواصلاتی استان در دور اول سفرها توسط دستگاه های تردد شمار 2 میلیون و 338 هزار و 341 دستگاه بوده است که از این تعداد یک میلیون و 166 هزار و 332 دستگاه ورودی و یک میلیون و 172 هزار دستگاه خروجی از استان بوده است .

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان افزود : دور دوم سفرهای تابستانی از ابتدا تا پایان شهریور ماه ادامه دارد و پیش بینی می شود نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش یابد ./س
برچسب ها: حمل ، ونقل ، مسافر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.