سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

فشارهای بین‌المللی برای جدا کردن ملت از نظام

امام جمعه میاندوآب گفت: فشارهای بین‌المللی که از سوی دشمنان وجود دارد برای جدا کردن ملت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: ملت بزرگ و فهیم کشورمان با دل و جان از دولتمردان حمایت می‌کنند چون به درجه‌ای از بلوغ و رشد سیاسی رسیده‌اند که بدانند تحریم‌های اقتصادی و علمی برای ایجاد فاصله بین ملت و مسئولان است.

وی تصریح کرد: دشمنان با انجام دادن این قبیل تهدیدها، به دنبال محروم کردن کشورمان از فناوری صلح‌آمیز انرژی هسته‌ای هستند پس باید ملت بیش از پیش هوشیار باشند تا دشمنان مانند 33 سال گذشته در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بمانند.

قهرمانی به فرمایشات رهبری در چند روز اخیر درباره لزوم وحدت سران قوای سه‌گانه تاکید کرد و گفت: مسئولان ارشد کشور باید از هر گونه اختلاف به طور جدی پرهیز کرده و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در محیطی صمیمی تلاش کنند.

امام جمعه میاندوآب هر سه قوه را در خدمت کشور دانست و اضافه کرد: همه نهادها برای تعالی اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشورمان به طور روزافزون تلاش می‌کنند به طوری که امروز همگان به این باور عمیق رسیده‌اند که تحریم‌های اقتصادی علیه کشور هیچ نتیجه‌ای برای مسببان آن در بر نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه دشمنان از ملت بزرگ ایران اسلامی هیچ‌گونه شناختی ندارند، اظهار داشت: حکومت اسلامی حاکم بر کشورمان، از اعتقادها و باورهای مردم و از بین خود آنها شکل گرفته است، براین‌اساس با وجود همه موانع و مصائب روز‌به‌روز بر همبستگی آنها افزوده می‌شود.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه هم‌اکنون در ماه مبارک رمضان قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: این ماه فرصت بسیار مغتنمی برای تزکیه نفس، امر به معروف و نهی از منکر و تحکیم مبانی وحدت در جامعه است لذا باید از طریق استعانت از خداوند و ائمه اطهار(ع) در این راستا گام برداشته شود./ب


برچسب ها: نظام ، میاندوآب ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.