سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ميانگين پيشرفت فيزيكي طرح‌هاي ماندگار استان ‌تهران 65 درصد است

استاندار ‌‌تهران گفت: سهم استان تهران از پروژه‌هاي بزرگ طرح‌هاي ماندگار كشور 25 پروژه است كه هم اكنون با اعتبار اوليه 3 هزار و 450 ميليارد تومان 65 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است.

مرتضي تمدن استاندار تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران با اشاره به پيشرفت‌هاي فيزيكي طرح‌هاي ماندگار تهران اظهار داشت: طرح‌هاي ماندگار دولت از جمله طرح‌هايي است كه در طول سال‌ها و در ميان دولت‌هاي پيشين بي‌سابقه بوده و در تمام اركان دولت از جمله استانداري تهران تمام توان خود را براي به ثمر نشستن تلاش  قوه مجريه در اجراي طرح‌هاي ماندگار به كار خواهد گرفت.

وي در ادامه با تاكيد بر عدالت‌محوري دولت در توزيع مناسب طرح‌هاي ماندگار در سطح كشور افزود: سهم استان تهران در طر‌ح‌هاي مهر ماندگار كشور 25 طرح است كه با توجه به كارشناسي و مطالعات تخصصي صورت گرفته در اين زمينه، نقاط ضعف و مشكلات آنها ارزيابي و پيگري اين طرح ها متناسب با نياز مردم و رعايت عدالت دنبال مي‌شود.

تمدن در خصوص اعتبارت اوليه براي شروع  و تكميل اين طرح‌ها در استان تهران تصريح كرد: اعتبارات اوليه براي آغاز و ادامه اين پروژه‌ها 3 هزار و 450ميليارد تومان بوده كه تا كنون 65 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است.

استاندار تهران در ادامه با اشاره به ارزش‌گذاري و اولويت‌بندي اين طرح‌ها با توجه به نياز مردم اظهار داشت: بيشترين طرح‌هاي ماندگار در استان تهران مربوط به طرح‌هاي حوزه بهداشت و درمان است چرا كه بيشترين نقش را در توسعه سلامت اجتماعي و زندگي مردم ايفا مي كندو به همين دليل پرو‍ژه‌هاي بزرگ بيمارستاني را در شهر و شهرستان‌هاي استان تهران در نظر گرفته‌ايم.

وي ادامه داد: بعد از پروژه‌هاي بهداشت و درمان پروژه‌هاي حمل ونقل و راه و ترابري بيشترين سهم را به خود اختصاص داده كه با توجه به نياز  تهران بزرگ و شهرستان‌هاي آن عمليات ساخت آنها شروع شده كه با اتمام اين پروژه‌هاي بزرگ عمراني شاهد كاهش بار ترافيكي در  تهران و افزايش و تسريع در عبور و مرور و ارتباطات برون شهري استان خواهيم بود.

اين مقام مسئول با اشاره به طرح‌هاي علمي و دانشگاهي و آب و فاضلاب اظهار داشت: در زمينه علمي و دانشگاهي طرح‌هاي قابل توجهي در حال انجام است كه مسئوليت اجراي اين طرح‌ها به عنده مراكز دانشگاهي است.

وي تصريح كرد: پروژه هايي هم در بخش آبرساني با عنوان انتقال آب و تسفيه خانه‌ها را دستور كار داريم كه تاكنون پيشرفت قابل توجهي داشته اند.

تمدن در مورد طرح‌هاي مربوط به آموزش و پرورش، كشاورزي و صنعتي گفت: طرح‌هاي بزرگي مربوط به اين بخش‌ها در شهرستان‌هاي استان تهران در مرحله اجرا قرار دارند كه نشان دهنده توسعه عدالت در اجراي اين طرح‌ها است.

استاندار تهران خاطر نشان كرد: تمام پروژه‌هاي مهر ماندگار استان تهران با جديت كامل از سوي فرمانداري‌هاي شهرستان‌هاي استان تهران و استانداري در حال پيگيري و تكميل است كه اميدواريم تا پايان دولت دهم اين پروژه‌ها را به اتمام برسانيم تا گامي ديگر براي تحقق و توسعه عدالت برداشته باشيم.
 
"انتهاي پيام"/پ3

برچسب ها: استاندار ، تهران ، طرح ، ماندگار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.