سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/تحقق اهداف نظام3-3-6:

نیاز به تحول آموزشی باید به یک باور عمومی مبدل شود

مدیر آموزش پرورش اسفراین گفت:برای تحقق اهداف نظام 3-3-6، نیاز به تحول در نظام آموزشی باید به یک باور عمومی مردم و فرهنگیان مبدل شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد؛ نجفعلی شاکری در بازدید از دوره های ضمن خدمت پایه های دوم و ششم ابتدایی این شهرستان افزود: زمانی تحول در نظام آموزش و پرورش کشور ایجاد می شود که معلمان ما به این نتیجه برسند که نظام تعلیم و تربیت فعلی نیاز به تحول دارد.

مدیر آموزش و پرورش اسفراین با اشاره به این که امسال حدود 3 هزار و 600 دانش آموز در پایه های دوم و ششم ابتدایی در اين شهرستان تحصیل می کنند ، اظهار داشت : به منظور اجرای ساختار۳-۳-۶ نیز 132 کلاس درسی برای پایه ششم ابتدایی در شهرستان تامین شده است در ابتدای مهر کلاس ها آماده حضور دانش آموزان برای آغاز یک سال تحصیلی جدید هستند.

وی با بیان اینکه شهرستان اسفراین آماده اجرای نظام آموزشی 3-3-6 است و تمامی تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است ادامه داد : در حال حاضر 158 معلم پایه ششم ابتدایی در حال گذراندن دوره های ضمن خدمت کتب جدید التالیف هستند و اميدواريم درپایان این دوره 188 ساعته معلمان این پایه با آمادگی کاملی در کلاس های درسی سال تحصیلی جدید حضور یابند ./ب


برچسب ها: آموزش ، باور ، عمومی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.