سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

افزایش سالانه 30 میلیون مترمکعب ظرفیت آب شرب در سنندج

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان از افزایش ظرفیت تامین و تصفیه آب شرب شهر سنندج به میزان 30 میلیون متر مکعب در سال با اتمام طرح آبرسانی به این شهر خبر داد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، تخت‌شاهی : طرح آبرسانی به شهر سنندج با هدف تامین بلند مدت آب این شهر یکی از طرح‌های مهم و زیربنایی است که تاکنون بالغ بر 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی گفت:  با اتمام این طرح سالانه 30 میلیون متر مکعب آب شرب که هدف اولیه این طرح است به ظرفیت تامین و تصفیه آب این شهر اضافه خواهد شد.

وی گفت:  با اتمام این طرح سالانه 30 میلیون متر مکعب آب شرب که هدف اولیه این طرح است به ظرفیت تامین و تصفیه آب این شهر اضافه خواهد شد.

مدیر عامل آبفای کردستان گفت: از 60 کیلومتر خط انتقال طرح که به صورت ثقلی و تحت فشار در سایز 200 میلی‌متر تا یک‌هزار میلی‌متر پیش‌بینی شده تاکنون 40 کیلومتر آن احداث شده است.
وی با اشاره به مزایای این طرح بیان کرد: یکی از مزایای طرح آبرسانی به شهر سنندج انتقال ثقلی آب از سد تا تصفیه‌خانه و از تصفیه‌خانه تا بخش عمده‌ای از شهر علی‌الخصوص منطقه بهاران و مناطق توسعه‌ای شهر می‌باشد.

وی در پایان گفت: این طرح به از جمله طرح‌هایی است که در سفر اخیر دستیار ویژه رئیس جمهور به استان از جمله طرح‌های مهر ماندگار معرفی شد./س


برچسب ها: آب ، طرح ، تصفیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.