سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

تاکید مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بر اتمام پروژه‌های مدیریت فنی و اجرایی در هفته دولت

تاکید مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بر اتمام پروژه‌های مدیریت فنی و اجرایی در هفته دولت است

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اروميه خلیل محبت‌خواه در هشتمین جلسه شورای مدیران استان اظهار داشت: موزه تاریخ طبیعی ارومیه، مجتمع فرهنگی و هنری شوط و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تکاب در ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته وی ساختمان مدیریت بحران ارومیه و مجتمع‌های اداری پلدشت و چایپاره از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح این حوزه است.

محبت‌خواه افزود: آسفالت محور سه‌راهی قره‌ضیاالدین لکه‌گیری شده است و احداث هشت کیلومتر از محور خوی - قطور – رازی با تخصیص 40 میلیارد ریال از محل منابع مالی استانی و 80 میلیارد ریال به منظور ساخت چهار تقاطع غیر هم‌سطح در این محور شتاب می‌گیرد.

وی به آسفالت محوطه واحدهای مسکونی در شهرستان میاندوآب اشاره کرد و افزود: زیرسازی و آسفالت محوطه پروژه مسکن مهر گلمان در ارومیه با استفاده از امکانات و ماشین‌آلات حوزه راه و شهرسازی استان انجام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اضافه کرد: دو باب مسجد در سایت مسکن مهر شهرستان خوی احداث و واحدهای مسکونی مهر کارمندی شماره 3 گلمان آماده تحویل است و انشعابات این واحدها در روزهای آینده واگذار می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه منابع انسانی ارزشمندترین سرمایه مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان غربی است، تصریح کرد: ساماندهی نیروهای انسانی و بهره‌گیری همه‌جانبه از منابع و امکانات مبنای اصلی برنامه‌ریزی‌های اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در ادامه گفت: لازم است کارایی نیروهای انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه این مجموعه با استفاده از برنامه‌های نوین ارتقا یابد.

وی با اشاره به کارگیری نیروهای متخصص و تربیت نیروهای ماهر در بخش‌های مختلف این اداره کل گفت: نیروسنجی متناسب با نیاز هر حوزه باید بدون سطحی‌نگری صورت گیرد.

هشتمین جلسه شورای مدیران 24 مصوبه در زیرمجموعه‌های گوناگون مجموعه راه و شهرسازی استان داشت و بر پیگیری روند اجرای مصوبات پنچم دور سفر مقام عالی وزارت راه و شهرسازی به آذربایجان غربی تاکید شد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.