سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان/

اشتغالزایی 100 نفر در پروژه مسکن مهر معلولان آستارا

100نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در پروژه 200 واحدی مسکن مهر معلولان شهرستان مرزی آستارا مشغول بکار شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گیلان ؛ دبیر شورای هماهنگی معلولان بهزیستی گیلان با اشاره به پیشرفت قابل قبول پروژه مسکن مهر معلولان آستارا برای بهره‌برداری در دهه فجر امسال، گفت: موسسه خیریه معلولان آستارا متشکل از گروه فنی و با تجربه است که پروژه مسکن مهر رابا کمکمتخصصان عمران و معماری در دست اجرا دارد.

رحیم بدلی در باره زمان اجرا و تکمیل پروژه مسکن مهر معلولان افزود: با توجه به توافقات صورت گرفته با اداره بهزیستی، قرار است بیش از 20 واحد به مددجویان بهزیستی در هفته دولت به صورت نمادین واگذار شود.

این مسئول با بیان اینکه سازمان بهزیستی برای هر واحد مددجویی بهزیستی 40 میلیون ریال وام به صورت بلاعوض در اختیار مددجویان قرار می‌دهد، زمان اتمام کل پروژه 200 واحدی مسکن مهر معلولانآستارا را دهه فجر امسال اعلام کرد و گفت: با تلاش و همت شبانه‌روزی کارکنان این پروژه محوطه سازی آن بیش از 90 درصد پیشرفت داشته است.

رئیس موسسه خیریه معلولان توانای آستارا درباره امکانات پیش‌بینی شده در واحدهای مسکن مهر معلولان آستارا افزود: امکاناتی نظیر آسانسور، شوتینگ زباله و پکیچ پیش‌بینی شدهو طراحی محوطه پروژه و طرح داخلی واحدها به گونه‌ای است که هر معلول می‌تواند به راحتی با استفاده از ویلچر در آن تردد کند و به لحاظ استاندارد در سطح بسیار خوبی قرار دارد.

وی یادآور شد: با پیگیری انجام گرفته شده و با توجه به سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به آستارا مبلغ وام از 200 به 250میلیون ریال رسید .

پروژه 200 واحدی مسکن مهر معلولان آستارا در زمینی به مساحت 5/2 هکتار در 12 بلوک 16 واحدی در چهار طبقه در حال اجرا است.

بیش از 400 خانوار معلولزیر پوشش موسسه خیریه معلولان شهرستان آستارا هستند. / ب

برچسب ها: مسکن ، مهر ، معلولان ، آستارا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.