سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس /

دولت نیازهای اولیه قشر آسیب پذیر را رفع کرده است

فرماندار بشاگرد گفت: دولت با مصوبات و اجراي سياست هاي كلان خود همواره به قشر آسيب پذير و نيازمند جامعه توجه ویژه داشته و زمینه بهره مندي آنان را از يك زندگي شرافتمندانه فراهم نموده است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس رضا ملانصب با بیان اینکه خدمت به قشر نيازمند و محروم تحت پوشش و پشت نوبت داراي ارزش معنوي و بالايي است اظهار داشت: کار دولت در این زمینه در واقع نوعي عبادت مي باشد چرا كه خدمت به خلق خدا آن هم به درمانده ترين افراد اجر زیادی در درگاه خداوند متعال دارد.

وی اضافه کرد:باید با مددكاري راه و روش زندگي كردن را به افراديكه شايد اميدي به زندگي ندارند هموار سازیم و دولت نیز این را برای خود یک وظیفه می داند.

وی گفت: فراهم کردن زمینه بهره مندي قشر آسیب پذیر و نیازمند از يك زندگي شرافتمندانه می تواند استعدادهاي اين عزيزان را به جامعه برساند و هم آنان خود را سربار جامعه احساس نكنند.

فرماندار بشاگرد در ادامه بیان داشت: همین در این راستا رسالت بزرگي را بر عهده داریم كه باید علاوه بر ارائه خدمات رساني به قشر محروم در فرنگ سازي این جامعه نیز با برنامه ریزی تلاش نمائیم.

ملانصب ادامه داد: توسعه فضاهاي آموزشي مربوطه و توجه به آموزش خانواده ها و فرزندان آنان در مراقبت هاي فردي مي توان اجتماع سالمي را پديد آورد و سلامتي جامعه بخصوص قشر جوان و نوجوان تحرك شادابي خواهد بود كه توسعه را بدنبال خواهد داشت.

وی اعتياد را بزرگترين معضل براي جهان امروز عنوان كرد و افزود: اين بلاي خانمان سوز با تلاش عزيزان در بهزيستي روند رو به كاهش داشته و كلاس هاي آموزشي در اين زمينه از هر جاي ديگر مفيدتر واقع شده است و الحق و الانصاف بهزيستي توانسته است نقش ارزنده اي در اين زمينه ايفا كند كه جاي تحسين است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.