سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/ معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما؛

90 درصد جمعیت کشور زیر پوشش سیگنال‌رسانی دیجیتال قرار می‌گیرند

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت:‌ تا پایان امسال 90 درصد پوشش جمعیتی کشورمان زیر پوشش سیگنال‌رسانی دیجیتال قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  اردبيل کیومرث طهماسبی دیروز در مراسم معارفه مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز اردبیل افزود: یکی از سیاست‌گذاری‌های اصلی ما تقویت و ارتقای کیفیت برنامه‌های تولیدی و پخش آن به شکل دیجیتال است تا همه هموطنانمان بتوانند از برنامه‌های شبکه‌های مختلف استفاده کنند.

وی گفت: امسال شعار ما ارتقای تراز کیفی برنامه‌های تولیدی و پخش شده از شبکه‌های مختلف است که در صدد هستیم به امید خدا و یاری مسئولان استان‌های مختلف تکنولوژی جدید سیگنال‌رسانی دیجیتال را در تمام مناطق شهری و روستایی برقرار کرده و فراگیر کنیم.

طهماسبی افزود: وظیفه ما در حوزه رسانه جلوگیری از تبلیغات سو دشمنان از طریق تولید و پخش برنامه‌های مخاطب‌پسند است که در این زمینه گام‌های اساسی و جدی نیز برداشته شده است.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما در ادامه با اشاره به تهاجم گسترده فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان گفت: رسانه ملی با تمام توان، مجاهدت و هوشمندی در برابر این هجمه‌ها ایستاده و اجازه نمی‌دهد عرصه رقابت‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای به سمت حرکت‌های یک‌جانبه سوق پیدا کند.

وی افزود: با تمام توان سعی می‌کنیم برنامه‌ریزی‌های خود را به سمتی حرکت دهیم تا به شکل فراگیر مردم از برنامه‌های متنوع شبکه‌های صدا و سیما استفاده کنند و اهداف نظام اسلامی را در جامعه محقق سازند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.