سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

يك كارشناس سياست خارجي مطرح کرد

سردرگمي سران رژيم‌ صهيونيستي در برابر خواسته‌هاي ساکنين اراضي اشغالي

يك كارشناس سياست خارجي گفت: افزايش مهاجرت يهوديان ازسرزمين هاي اشغالي و خود سوزي‌هاي اخير داخلي در اين رژيم جعلي باعث ايجاد چالش‌هاي جدي براي تل آويو شده که سران رژيم صهيونيستي را در برابر خواسته‌هاي مهاجران سردرگم کرده است.

مصيب نعيمي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سياست‌هاي تبعيض آميز رژيم غاصب صهيونيستي در جامعه اسرائيلي، گفت: شهرك نشين‌هاي صهيونيست سرزمين‌هاي اشغالي کساني هستند كه توسط سران رژيم جعلي صهيونيستي  به عنوان خوش نشين از اطراف دنيا جمع آوري شده و هيچ گونه وابستگي سرزميني نداشته و در راستاي سياست‌هاي مداخله جويانه و غاصبانه رژيم صهيونيستي در اين سرزمين‌ها مستقر شده اند.

وي افزود: محقق نشدن خواسته‌هاي شهرک نشينان صهيونيستي، عملکرد  نابسامان سران اين رژيم جعلي و عدم وابستگي آنها به سرزمين هاي اشغالي باعث مهاجرت آنها به اروپا، آمريكا و حتي روسيه شده است.

نعيمي ادامه داد: افزايش مهاجرت يهوديان ازسرزمين‌هاي اشغالي و خود سوزي‌هاي اخير داخلي در اين رژيم جعلي باعث ايجاد چالش‌هاي جدي براي تل آويو شده که سران رژيم صهيونيستي را در برابر خواسته‌هاي مهاجران سردرگم کرده است.

اين کارشناس مسائل سياست خارجي در پايان خاطر نشان كرد: جنگ افروزي و جنايت‌هاي مداوم، ايجاد رعب و وحشت در مردم و تهديد عليه كشورهاي ديگر باعث افزايش نگراني‌ها در درون جامعه صهيونيستي شده و  قطعا تبعات اين سياست‌ها به خود اين رژيم جعلي  برگشته و پايه‌هاي متزلزل آن را سست تر خواهد کرد.

"انتهاي پيام"/پ3
برچسب ها: نعیمی ، صهیونیست ، تل آویو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.