سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس كميسيون برنامه و بودجه مجلس:

ذخيره‌سازي اقلام ضروري وظيفه مسئولان است/ با القاي سياست‌هاي ديكته‌شده چيزي عايد رسانه‌هاي بيگانه نمي‌شود

رئيس كمسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در واكنش به تبليغات منفي رسانه‌هاي بيگانگان در خصوص ذخيره‌سازي برخي اقلام ضروري گفت: ذخيره‌سازي برخي اقلام ضروري براي رفع نيازهاي مربوط بوده و هرساله رقمي براي اين منظور اختصاص داده مي‌شود.

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحي‌مقدم نماينده مردم تهران در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در واکنش به تبليغات رسانه‌اي کشورهاي بيگانه در خصوص ذخيره‌سازي کالاهاي اساسي که آن را نشانه کمبودهاي احتمالي قلمداد مي‌کنند، گفت: جمهوري اسلامي ايران هر ساله مبلغ قابل توجهي به تامين کالاهاي ضروري اختصاص مي‌دهد تا بتواند نيازهاي مردم را تحت هر شرايطي برآورده کند و اين موضوع جديد و عجيبي نيست.

وي در ادامه تصريح کرد: رقم اختصاص‌يافته به تامين نيازهاي مردم در سال گذشته 22 ميليارد دلار بوده که در سال جاري اين رقم به 24 ميليارد دلار افزايش يافته است و يك روند طبيعي و روتين است.

رئيس کميسيون برنامه و بودجه مجلس با بيان اينکه از تبليغات اين‌چنيني و القاي سياست‌هاي ديکته‌شده قطعا چيزي عايد رسانه‌هاي بيگانه نمي‌شود، اظهار داشت: آنچه از طرف شخص رئيس جمهور به اعضاي هيات دولت و وزير مربوطه اعلام شده مصوبه هيات وزيران بوده و اجراي کامل آن نيز به صورت بلند مدت خواهد بود.

مصباحي‌مقدم در پايان خاطر نشان کرد: ذخيره‌سازي کالاهاي اساسي مورد نياز مردم وظيفه دستگاه‌هاي مربوطه بوده و اين القائات تاثيري در تصميم دولت نخواهد داشت.

گفتني است چند روز پيش رئيس جمهور طي نامه‌اي به وزير صنعت، معدن و تجارت دستور ذخيره‌سازي 20 قلم کالاي ضروري و اساسي مورد نياز را صادر کرد.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: سیاست ، رسانه ، مجلس ، ذخیره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.