سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

کنگره بین المللی مراقبت های خاص در دندانپزشکی در مشهد برگزار می شود

آخرین مهلت ارسال مقاله به کنگره بین المللی خاص در دندانپزشکی نیمه مرداد ماه اعلام شد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، این کنگره به همت مرکز تحقیقات بیماریهای دهان و فک و صورت دانشگاه علوم پزشکي مشهد10 لغايت 12 آبان ماه سال 1391 در محورهای مدیریت خطرات جدی بیماریهای سیستمیک در مطب دندانپزشکی ، تشخیص زود هنگام بیماران سیستمیک بر اساس تظاهرات دهانی، ضرورت انجام درمانهای اورژانس در بیماران خاص ، دندانپزشکی پیشگیری در بیماران خاص ، نقش و جایگاه ویژه دندانپزشکان در تیم درمانی مبتلایان به هپاتیت و ایدز و سل ، اصلاحات روشهای درمانی به تفکیک رشته های تخصصی دندانپزشکی در بیماران خاص برگزار می شود .
مدیریت مشکلات و اورژانسهای پزشکی در بیماران سیستمیک در فرايند درمان های دندانپزشکی با حضور متخصصین رشته های مختلف پزشکی ، کاربرد طب سنتي در درمان ضايعات دهان و کاربردهای نوین لیزر در درمانهای پزشکی از جمله پانلهای تخصصی این کنگره به شمار می رود .
دندانپزشکان عمومی و متخصص، پزشکان عمومی، متخصصین داخلی، انکولوژی و رادیوتراپی، گوش و حلق و بینی، عفونی، قلب، مغزو اعصاب و غدد از جمله گروههای هدف این کنگره به شمار می رو ند .
علاقمندان شرکت در این کنگره تا پانزدهم مرداد ماه می توانند مقالات خود را بر اساس محورهای اعلام شده به پایگاه اطلاع رسانی این کنگره به نشانیhttp://congress.mums.ac.ir/u7tzj9 ارسال کنند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.