سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبير كل تشكل ملي دمكراتيك بحرين:

پادشاه بحرین آلت دست واشنگتن و ریاض است

دبير كل تشكل ملي دمكراتيك بحرين گفت : از زمان ورود نیروهای اشغالگر سعودی به بحرین، مسائل این کشور بین المللی شده و تصمیمات برای منامه در ریاض و واشنگتن گرفته می شود.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم ؛ "فاضل عباس"روز دوشنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم ، گفت : پادشاه بحرین در این کشور تصميم نمی گیرد و آمريكا نقش عمده اي درتصميم گيري های بحرین؛ وليعهد بحرين هم اختيارات اجرايي ندارد و تنها می تواند در چارچوب اختیارات پادشاه برای گفتگو با مخالفان اظهار نظر کند.
 
دبير كل تشكل ملي دمكراتيك بحرين، اظهارات وليعهد بحرين در دعوت به گفتگو از مخالفان را در راستاي تبليغات رسانه اي و گامي به عقب در شرایط امنیتی کشور برای آل خلیفه دانست و گفت : خاندان حكومتي خواهان حفظ حاكميت مطلق در بحرين هستند كه به معناي واقعي ديكتاتوري به حساب مي آيد و در اين دوره ديكتاتوري به هيچ وجه پذيرفتني نيست.
 
وي خاطرنشان كرد : از زمان ورود نيروهاي سعودي به بحرين، قضيه بحرين به يك قضيه منطقه اي تبديل شده و تصميم گيري هاي سياسي در اين كشور ديگر در دست مسئولان بحريني نيست و آمريكا و عربستان نقش مهمي را در زمينه تصميم گيري در بحرين ايفا مي كند.
 
فاضل عباس ، رژيم حاكم در بحرين را متهم كرد كه به طور مستقيم در از دست دادن استقلال بحرين در پی ورود نيروهاي اشغالگر سعودي نقش دارد و افزود:همه اين مسائل نشان دهنده اين است كه رژيم بحرين خواهان ادامه حكومت ديكتاتوري در اين كشور است.
 
عباس ادعاهاي وليعهد بحرين درباره مشاركت در گفتگو را رد و تاكيد كرد که در حال حاضر رژیم حاكم اراده سياسي لازم را براي گفتگو ندارد.
 
دبيركل تشكل ملي دمكراتيك بحرين،تصریح کرد: رژیم بحرين، گاه طرح گفتگو با مخالفان را تحت فشارهاي خارجي مطرح مي كند و گاه از آن عقب نشيني مي كند؛ دفتر پادشاهي بحرين هم در گفتگو جدي نيست و ادعاهاي آن براي گفتگو در راستاي تبليغات رسانه اي و تحت فشار خارجي است.
برچسب ها: بحرین ، واشنگتن ، پادشاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.