سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار روز بسکتبال ،

قهرمانی تیم بسکتبال دانش آموزی در آسیا

تیم ملی بسکتبال دانش آموزی با حضور ده بازیکن تیم ملی جوانان در مقابل چین میزبان مسابقات دانش آموزی آسیا برنده شد و عنوان قهرمانی این دوره را برای اولین بار به دست آورد.

    به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛

قهرمانی تیم بسکتبال دانش آموزی در آسیا


تیم ملی بسکتبال دانش آموزی ایران در فینال ششمین دوره مسابقات بسکتبال دانش آموزی آسیا موفق به پیروزی 68 بر 48 مقابل چین میزبان مسابقات شد و برای اولین بار عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کرد.
دانش آموزان ایران با این قهرمانی به مسابقات دانش آموزان جهان در اردیبهشت ماه سال آینده راه پیدا کردند. این رقابتها به میزبانی برزیل برگزار می شود.

هشدار فدراسیون به مدیران باشگاه ها

فدراسیون بسکتبال به مدیران باشگاههای بسکتبال هشدار داد که تا پایان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا با بازیکنان تیم ملی جوانان برای حضور در لیگ سال آینده وارد مذاکره نشوند.

این هشدار در پی حضور نمایندگان برخی باشگاهها در سالن بسکتبال آزادی برای مذاکره با اعضای تیم ملی جوانان به باشگاهها داده شد.

18 مرداد جلسه هماهنگی سوپرلیگ بسکتبال

جلسه هماهنگی باشگاههای سوپرلیگ بسکتبال روز چهارشنبه 18 مرداد با دعوت از نمایندگان باشگاههای مهرام، پتروشیمی بندرامام، دانشگاه آزاد، ذوب آهن ،فولاد ماهان اصفهان، صنایع پتروشیمی، حفاری ملی ، آ.اس شیراز، شهرداری گرگان، نفت امیدیه، بندر کنگ و همیاری زنجان در تالار بسکتبال آزادی برگزار می شود./ق


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.