سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسکیت آبی - خاکی با کمک گاو +عکس

تابستان هر سال مسابقات مختلفی با حضور گاوها در هند و پاکستان برگزار می شود که جالب ترین آنها اسکی روی خاک و آب است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، گاوها یکی از ارزشمندترین حیوانات برای مردم هند و پاکستان به شمار می روند. ماده گاوها هر صبح  دوشیده می شوند و شیر آنها استفاده فراوانی در زندگی مردم این کشورها دارد.

نوع نر نیز به کار شخم گرفته می شود و حضورش در شالیزارها بسیار حائز اهمیت است. در حقیقت گاوهای نر در حکم تراکتور و تیلر برای صاحبان خود هستند و گاهی نیز در کشیدن بار و حتی سواری دادن بکار گرفته می شوند.

جدای از این فعالیت های جدی با محوریت این حیوان، مردم هند و پاکستان از قدیم الایام گاوها را در تفریحات خود وارد کرده بودند و ساده ترین این تفریحات نیز برگزاری مسابقات سوارکاری به کمک این حیوانات بود.

با گذشت زمان و ظهور نسل جدید تفریحات و ورزش ها مثل اسکیت، مردم این کشورها نیز به روزتر شده و به سراغ این سرگرمی ها نیز رفته اند با این تفاوت که هنوز نقش گاو در این برنامه های اوقات فراغت پر رنگ است.



تابستان هر سال مسابقات مختلفی با حضور گاوها در هند و پاکستان برگزار می شود که جالب ترین آنها اسکی روی خاک و آب است. در این مسابقات، تخته ای صاف و چوبی زیر پای افراد قرار می گیرد و گاوها با سرعت حرکت می کنند. این موضوع باعث حرکت سریع اسکیت سوار شده و اینگونهف مسابقات شکل می گیرد.



اسکیت روی آب هم در این مناطق پس از برداشت محصول از شالیزار انجام می شود تا نیازی به داشتن دریاچه و دریا نباشد؛ یعنی استفاده از حداقل امکانات برای تفریحات سالم.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.