سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

آذربایجانشرقی حائز بیشترین سهمیه ی اجرای آموزش طرح مهندسان فردا درکشور

با توجه به شايستگي و حضور فعال استان آذربایجانشرقی در دوره هاي اجرا شده، برای مربیان برگزیده استان، در خصوص اجرای طرح مهندسان فردا، آذربايجان شرقي با به دست آوردن 5220 نفر بيشترين سهميه اجراي آموزش را در بين استانهاي كشور كسب كرده است.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه ريزي ادارۀ كل آموزش فني و حرفه اي استان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، با اعلام این خبر گفت: با توجه به شايستگي و حضور فعال استان در دوره هاي اجرا شده، آذربايجان شرقي با به دست آوردن 5220 نفر بيشترين سهميه اجراي آموزش را در بين استانهاي كشور كسب كرده است.

گفتنی است: به منظور آموزش مهارتهاي عملي به عنوان پايه و اساس براي توانمندسازي نيروي انساني ماهر، متخصص و كارآفرين، ايجاد زمينه هاي اشتغال قبل از ورود به دانشگاه،‌ و همچنین زمینۀ شکوفایی استعداد کودکان و نوجوانان، طرح آموزشهاي مسأله محور در چندين حرفۀ مهارتي تدوين شده و همگام با استانهاي كشور، در استان آذربايجان شرقي اجرا خواهد شد.

اين آموزشها براي دانش آموزان (دوره هاي ابتدايي، راهنمايي و دبيرستان) و همچنين نوجوانان و جوانان جوياي مهارت از تابستان سال 1391 در رشته هايي همچون رباتيك، ‌ساخت ربات زيردريايي، ربات جنگجو، ربات مسيرياب،‌ رايانه، ‌انيميشن و متحرك سازي، طراحي پايگاه اينترنتي و طراحی صفحه های WEB، بورس و تجارت الكترونيكي، توليد قطعات پلاستيك، سازه هاي ماكاروني، اسباب بازي سازي، ICDL kids و ... برگزار مي شود.متقاضيان مي توانند براي بهره مندي از آموزشها درخواست خود را به يكي از دستگاه هاي دولتي تحت پوشش از جمله کمیتۀ امدام امام(ره)، بهزیستی، بنیاد شهید ارايه دهند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.