سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردوگاه هاي پناهندگان سوري در ترکيه ؛‌ کانون تروريست ها

دولت ترکيه اردوگاه هاي پناهندگان سوري را در مناطق مرزي اين کشور به مکاني براي تروريست هاي ضد سوري تبديل کرده است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الاخباريه ؛ مقامات ترکيه مي کوشند به هر شکل ممکن از اردوگاه هاي پناهندگان سوري در مرزهاي اين کشور بهره برداري کنند و آنها را به کانون هايي براي افراد مسلح جهت اجراي عمليات در داخل سوريه تبديل کنند.

 روزنامه ادينليک ترکيه نوشت گروه هاي مسلح که در داخل سوريه اقدام به اجراي عمليات مي کنند در اردوگاه ابايدين مستقر هستند و پليس ترکيه وظيفه حمايت از اين اردوگاه را بر عهده دارد و به کسي اجازه داده نمي شود وارد آن شود. اين روزنامه تاکيد کرد اردوگاه ابايدين مقر نظامي اصلي گروه هاي تروريستي به شمار مي رود که در سوريه اقدام تروريستي انجام مي دهند.

در بخش ديگري از گزارش آمده است: اهالي اين منطقه در ترکيه از آنچه در اين اردوگاه مي گذرد اطلاع کامل دارند و مي دانند اين اردوگاه به مقر گروه هاي مسلح تبديل شده است بر همين اساس به سبب نگراني از وجود گروه هاي تروريستي در اين مناطق خواستار برچيده شدن اين اردوگاه شدند. افراد موجود در اين اردوگاه شبيه عناصر تروريستي القاعده هستند و ترس و وحشت را در منطقه ايجاد کرده اند.

همچنين مقامات ترکيه اردوگاه ها را به مناطق بسته تبديل کرده اند و از نزديک شدن رسانه ها به آنها براي پوشش خبري آنچه در آنجا مي گذرد جلوگيري مي کنند. همه اين امور با دستور دولت حزب عدالت و توسعه صورت مي گيرد. سوري ها نيز به مواضع دولت ترکيه کاملا واقف هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.