سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دست نانوا در دستگاه خمیر ساز گیر كرد

آتش نشانان دست شهروند نانوا را که در دستگاه خمیرسازی نانوایی در عبدل آباد گیر کرده بود آزاد کرده و به ناراحتی وی پایان دادند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، ساعت 8:10 دقیقه صبح امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران در پی اطلاع رسانی شهروندان مبنی بر گیر كردن دست كارگر نانوایی در دستگاه خمیر سازی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 81 و نجات ایستگاه 35 را به محله عبدل آباد، خیابان لقمان اعزام کرد. عزیز غلامی نسب(رئیس ایستگاه 35) كه به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت گفت: كارگر نانوایی در حال مرتب كردن خمیر نان در دستگاه خمیرسازی  بود که ناگهان دستان وی در غلتك و محور این دستگاه گیر می كند و هر چه تلاش می کند موفق به خارج کردن دستش نمی شود.
وی افزود: دست وی صدمه دیده و درد شدیدی داشت که آتش نشانان بی درنگ با تلاش و دقت بالا و نیز استفاده از تجهیزات نجات دست آسیب دیده وی را از دستگاه بیرون كشیدند و به امداد گران اورژانس تحویل دادند.
كارشناسان آتش نشانی به اصناف توصیه جدی می كنند كه در هنگام كار كردن با دستگاه های مكانیكی و تجهیزات الكترونیكی و برقی ضمن بدست آوردن آشنایی كامل با كاركرد دستگاه، نکات و اصول ایمنی را هنگام کار رعایت كنند./ف
برچسب ها: دست ، نانوا ، خمیر ساز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.