سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو كميسيون اقتصادي مجلس:

رمز تحقق اقتصاد مقاومتي، تحقق توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني است

عضو كميسيون اقتصادي مجلس گفت: رمز تحقق اقتصاد مقاومتي در نامگذاري امسال توسط مقام معظم رهبري مبني بر توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني نهفته است.

غلامحسين شيري‌ نماينده مردم هشترود و چاراويماق در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر تحقق اقتصاد مقاومتي در كشور گفت: رمز تحقق اقتصاد مقاومتي در نامگذاري امسال توسط مقام معظم رهبري مبني بر توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني نهفته است.

وي در ادامه با تاكيد بر اينكه رفاه عمومي بر اثر افزايش توليد به‌دست مي‌آيد، تصريح كرد:‌ افزايش توليد محصولات داخلي باعث كاهش قيمت‌ها در كشور مي‌شود و از سوي ديگر اشتغال‌زايي فراواني را رقم خواهد زد و در نهايت نشاط را به مردم هديه مي‌كند.
 
شيري همچنين افزود: اقتصاد مقاومتي باعث ايجاد وحدت در جامعه مي‌شود چون دنبال‌كردن يك هدف توسط اعضا جامعه نشان‌دهنده هم‌پيمان شدن آحاد جامعه است كه در آخر به خنثي‌شدن حربه‌هاي دشمنان مي‌انجامد. 
 
عضو كميسيون اقتصادي مجلس در پايان خاطرنشان كرد: بهينه هزينه‌كردن و جلوگيري از مخارج زايد و اسراف باعث مي‌شود كه توطئه‌هاي دشمنان به شكست بيانجامد و ملت ما نشان داده‌اند كه تحريم‌ها خللي در تصميمشان وارد نمي‌كند و مي‌توانند تحريم‌ها را به فرصت تبديل كنند.
 
انتهاي پيام/س2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.